Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشمایکل: سولسشایر تیمی از رهبران را ساخته است

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیتراشمایکل اسطوره فراموش نشدنی منچستریونایتد می‌گوید که اوله گونر سولسشایر تیمی از رهبران آینده را ساخته است و در حال دوباره نیرو گرفتن است.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر اشمایکل اسطوره نامدار منچستریونایتد با آنکه از "سردرگمی" در من‌یونایتد زیر نظر سولسشایر یاد می‌کند اما باور دارد که هم تیمی قدیمی‌ او گروهی از رهبران ترسناک را برای آینده جمع کرده تا سرانجام آنها را دوباره نیرو ببخشند.

یونایتد روز جمعه و در اولین بازی پس از بحران کروناویروس به مصاف تاتنهام می‌رود تا با ژوزه مورینیو سرمربی سابق‌اش روبرو شود.

در جنوری برونو فرناندز به من‌یونایتد آماد و حالا پوگبا نیز آماده شده تا هر دو برای اولین بار کنار هم بازی نمایند.

اشمایکل 56 ساله اذعان می‌کند که آنها جزو ستارگان بزرگ و دارای ذهنیت گروهی هستند.

او می‌گوید:"دیدن این همه رهبران بسیار خوب است. اکنون چهار یا پنج مورد از آنها وجود دارد اما همیشه اینگونه نبوده است. این فقط به دلیل عدم انسجام از نفرات برتر یونایتد در سالهای گذشته بود."

اشمایکل اضافه کرد: "مدیران فلسفه‌های مختلفی داشته‌اند و بازیکنان مختلفی را امضا می‌کنند. بنابراین سردرگمی در مورد اینکه یونایتد چه کسی بوده است- وجود دارد اما اکنون این همه دور شده است. برخی بازیکنان امضا شده در آن دوره احتمالاً برای این باشگاه مناسب نبودند اما فکر می‌کنم اوله این را دید و آن را فهمید."

دروازه‌بان سابق یونایتد گفت: "فرناندز خوب عمل کرده است. چه بازیکن بزرگی است. چه شخصیتی عالی است. وی به عنوان یک رهبر مناسب ظهور خواهد کرد. من در اولدترافورد بودم که او اولین بازی خود را در برابر وولوز انجام داد. وی راهنمایی می‌کرد با بازیکنان اطراف خود صحبت می‌کرد و از آنها می خواست در موقعیت‌های مشخصی قرار بگیرند."

اشمایکل اما در ادامه تصریح داشت: "متاسفانه در فوتبال مدرن چیزهای زیادی را نمی بینید. و من معتقدم هر چه رهبر بیشتری داشته باشید تیم شما بهتر خواهد بود. هر تیم موفقی که من در آن بازی کردم چهار، پنج، شش یا هفت رهبر داشت و اکنون یونایتد تعداد کمی دارد. هری مگوایر وارد باشگاه شد و کار خوبی انجام داد. وی کاپیتان باشگاه است و از زمانی که این مسئولیت را به عهده گرفته بسیار بزرگ شده است. او یک رهبر واقعی است. فرناندز مستقیماً رهبری خود را نشان داده، پل پوگبا همیشه رهبر بوده است. عالی است که او را برگردانیم."

وی افزود: "این فصلی بدون او طولانی بوده، شما می‌توانید استدلال کنید که تیم بدون او واقعاً خوب عمل کرده است اما یونایتد باشگاهی است که می‌خواهد بهترین بازیکنان را داشته باشد. او یکی از بهترین‌های جهان است. مارکوس رشفورد نیز رهبری می‌کند. شما می بینید که او اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و آنچه که در هنگام بحران کرونا ویروس انجام داده شگفت انگیز است."

راشفورد 22 ساله حدود 20 میلیون پوند را برای تهیه سه میلیون وعده غذایی برای افراد آسیب پذیر تأمین کرده است.

اشمایکل افزود: "چند نفر از مقامات او را دیدید که چنین کاری می‌کنند؟ او ارتباط خود را با كدام مقصدی از دست نداده است. این نسبت به سایر بچه‌هایی که می بینیم وانمود می‌کنند شخص دیگری است ارزش بیشتری دارد. بنابراین او یک رهبر است. فرد برای یونایتد بسیار بهبود یافته است. اما ویکتور لیندلوف نیز خوب عمل کرده است."

اشمایکل اذعان می‌کند که سفر به لندن و دیار با اسپورز بازی بزرگی برای یونایتد پنجم است که چهار امتیاز بهتر از حریف هشتم جدولی خود دارد.

او گفت: "آنها باید به لیگ قهرمانان اروپا برسند. ورود به بازیکنان برتر ساده‌تر خواهد بود. این یک دوره در حال توسعه است و نه اینکه مجبور به کسب جایزه‌ها شوید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала