Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هاورتز هم‌بازی کروس می‌شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کای هاورتز ستاره این روزهای باشگاه آلمانی بایرلورکوزن دوست دارد تا در رئال مادرید با تونی کروس هم‌بازی شود.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که باشگاه‌های زیادی علاقمند به خرید کای هاورتز ستاره بایرلورکوزن هستند اما وب سایت "اسپورت بازار" مدعی شده که مروارید 21 ساله خط میانی بایر لورکوزن در صورت انتخاب یکی از این باشگاه‌ها، آرزوی بازی برای رئال مادرید را دارد، جایی که می‌خواهد کارش را با الگوی خود تونی کروس ادامه دهد در حالی‌که او بدون هیچ شرطی تا 2022 قرارداد دارد.

مادریدی‌ها در حال حاضر اولین پیشنهاد را برای باشگاه آلمانی ارسال کرده‌اند اما آنها مبلغ صد میلیون مد نظر لورکوزن را دوست ندارند پرداخت نمایند.

همچنان گزارش‌هایی منتشر شده که رئال مادرید سعی کرد دو بازیکن را در این عملیات بگنجاند ولی تیم آلمانی را قانع نشد.

برعکس انتظارها این بازیکن اما فکر می‌کند رقابتی که خیلی به جنبه‌های فنی بازی او کمک کند انتقال به سانتیاگو برنابئو و بدل شدن به کروس بعدی است.

در همین حال رقبا کم کم از رقابت برای خرید هاورتز خارج می‌شوند. روزنامه آلمانی بیلد اسپورت  مدعی‌ست که بایرن مونیخ امسال در رقابت بر سر خرید ستاره آلمانی شرکت نمی‌کند زیرا قهرمان آلمان فکر می‌کند که خرید لروی سانه از سیتی اولویت دارد. علاقه به هاورتز هنوز وجود دارد اما باواریایی ترجیح می‌دهند او را در سال 2021 جذب کنند اتفاقی که به نظر نمی‌رسد طبق برنامه‌های خود این بازیکن انجام شود. او می‌خواهد تابستان امسال به بیرون برود و بنیاد اقتصادی بایرن به اندازه‌ای قدرتمند نیست که بتواند دو عملیات بزرگ را پوشش دهد.

سخن آخر را لورکوزن خواهد زد، جایی که هاوتز تا 2022 بدون هیچ بندی فسخ قرارداد (در آلمان اجباری ندارد) قرارداد دارد. باشگاه رده پنجمی در بوندس لیگا می‌خواهد با تیم جوانانش پول در بیاورد و قصد دارد حداقل 100 میلیون درآمد داشته باشد رقمی که به نظر می‌رسد در زمان کرونا ویروس پیچیده است. به همین دلیل، بایر 04 با این ایده که حداقل یک فصل دیگر او را حفظ کند و سال بعد او را بفروشد مذاکره می‌کند. رودی وولر مدیر ورزشی باشگاه تأکید می‌کند: "ما امید خود را از دست نداده‌ایم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала