Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: ما کار خود مان را انجام دادیم، منتظر لغزش بارسلونا هستیم!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به راحتی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو از سد والنسیا عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری برابر والنسیا در نشست خبری حضور پیدا کردو گفت که او اطمینان دارد که تا پایان فصل فشار را روی بارسا حفظ خواهند کرد و در انتظار لغزش این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی خواهند ماند.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 3 - والنسیا 0؛ بنزما و آسنسیو خفاش ها را آتش زدند
زیدان در پایان بازی و در مورد فشار روی بارسا گفت:«فشار بر بارسلونا؟ تا پایان فصل شرایط همین‌گونه پیش خواهد رفت و می دانیم که رقابت برای قهرمانی تا روز پایانی ادامه دارد. امشب از بازی و نتیجه ای که کسب کردیم خوشحالم. در نهایت بازیکنان هستند که در زمین می‌جنگند و باید به آنها تبریک گفت. امشب نمایشی کامل و عالی داشتیم و از حالا باید به بازی با سوسیداد فکر کرد.»
سرمربی رئال در مورد کسب عنوان قهرمانی گفت:«ما می دانیم که تا آخر چنین خواهد بود، اما امروز می توانیم به خاطر آنچه در بازی انجام داده ایم خوشحال باشیم. رقابت تا پایان فشرده خواهد بود و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. ما باید از بازی بازیکنان خود لذت ببریم و به آنها تبریک بگوییم زیرا این یک بازی کامل بود که ارائه دادیم و بعد درباره بازی بعدی مقابل رئال سوسیداد فکر کنیم

رئال مادرید امشب با برتری 3-0 بر والنسیا فاصله امتیازی خود با بارسا را به دو امتیاز کاهش داد و چشم امید به 9 هفته باقیمانده دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала