Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: جدایی رونالدو هیچ تاثیری روی لالیگا نگذاشت؛ مسی بهترین بازیکن جهان است

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس به مقایسه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، خاویار تباس، رییس لالیگا، می گوید که جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید تغییر چندانی در سطح رقابت‌های لالیگا ایجاد نکرده است.

Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان
بی‌تفاوتی مورینیو در برابر مسی و رونالدو
رییس لالیگا در این باره گفت:«انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، با وجود اینکه برای رئال مادرید مشکلاتی ایجاد کرد، اما هیچ تاثیری روی لالیگا نگذاشت، زیرا سال ها از این موضوع که برند لالیگا بزرگتر از بازیکنان است، گذشته است. اما پرونده مسی فرق می کند. لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. ما خوش شانسیم که از وجود مسی در کل دوران فوتبالش در لالیگا بهره مندیم.»
تباس در ادامه افزود:«من فکر می کنم شما تاثیر جدایی لیونل مسی را به خصوص اگر راهی لیگ دیگری شود، ملاحظه خواهید کرد. اگر لیونل مسی از لالیگا جدا شود، فاجعه ای رخ نخواهد داد، زیرا ما قراردادهای تلویزیونی مان ربطی به حضور مسی ندارد، اما مهمترین نکته ارزش افزوده است. لیونل مسی همیشه ما را خوشحال می کند.»

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای سال‌های طولانی، در ترکیب تیم های رئال مادرید و بارسلونا رقابت بسیار جذابی را در تقابل با یکدیگر تجربه کردند و حضور این دو جذابیت مسابقات لالیگا را دو چندان کرده بود؛ با این حال فوق ستاره پرتگالی در تابستان سال 2018 تصمیم به جدایی از جمع کهکشانی‌ها گرفت و در همین راستا به یوونتوس پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала