Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – سویا؛ کهکشانی‌ها در انتظار لغزش آبی‌اناری‌ها

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفتۀ از لالیگا مهمان سویا است.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگای اسپانیا از امشب وارد هفته سی‌اُم خود می‌شود. در یکی از بازی‌های حساس در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل از مسابقات، بارسلونا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویای رده سومی خواهد بود و یکشنبه شب نیز رئال مادرید به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: ما کار خود مان را انجام دادیم، منتظر لغزش بارسلونا هستیم!

آبی‌اناری‌ها که به واسطه 5 بازی دشوار پیاپی و آینده خود وارد سخت‌ترین مقطع این فصل لالیگا می‌شود، از ساعت 12:30 بامداد فردا در ورزشگاه سانچزپیسخوان مقابل سویای رده سومی قرار می‌گیرد. سویا در حالی امشب از بارسلونا پذیرایی می‌کند که از 8 بازی لالیگایی گذشته مقابل این تیم، 7 مسابقه را واگذار کرده و بهترین نتیجه تاریخ خود مقابل آبی اناری پوشان را در سال 1940 و با نتیجه 11 بر یک به دست آورده  است.

سویا همچنین با قبول 83 باخت در ادوار مختلف لیگ اسپانیا، بیش از هر تیم دیگری در لالیگا، طعم شکست مقابل بارسا را تجربه کرده است. کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در این بازی هم از عثمان دمبله به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند و ساموئل اومتیتی نیز به دلیل محرومیت دیگر غایب بارسایی‌ها خواهد بود.

خوان لوپتگی که پیشینۀ مربیگری رئال مادرید را در کارنامه دارد هر 2 بازی قبلی‌اش با هدایت کهکشانی‌ها و سویا را مقابل بارسلونا واگذار کرده و حالا هواداران تیم پیشین لوپتگی، چشم انتظار کسب امتیاز از سوی او در این بازی هستند تا در صورت برتری در بازی مقابل رئال سوسیداد، صدر جدول لیگ اسپانیا را از آن خودشان کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала