Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتهام - منچستریونایتد؛ نبرد خاص لندن

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر تاتنهام
تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های فوتبال تاتنهام و منچستریونایتد امشب در چارچوب هفته سی اُم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب ساعت 11:45 در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام، شاگردان مورینیو به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت. نبردی حساس از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سرنوشت‌ساز خواهد بود.

دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان شهر منچستر با 45 امتیاز از 29 بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند و سفیدپوشان لندنی از همین تعداد بازی، 41 امتیاز اندوخته اند و در رتبه هشتم لیگ برتر جای گرفته اند.اختلاف امتیازی اندک بین دو تیم و جاه طلبی آنها  برای راهیابی به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بر حساسیت این مسابقه بیش از پیش می افزاید.

شرایط تاتنهام؛

تاتنهام قبل از شیوع ویروس کرونا چندان خوب نبود. می‌توان گفت یکی از تیم‌هایی که از تعطیلی موقت لیگ برتر استقبال کرد، تاتنهام بود. مورینیو حتا برخی اوقات قرنطینه را شکست تا بازیکنانش را تمرین دهد. از سوی دیگر بازیکنان مصدوم و از همه مهم‌تری هری کین برگشته‌اند. اکنون مورینیو امیدوار است آن روند بد قبل از تعلیق را پشت سر بگذارد و جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

نبرد با منچستریونایتد برای آقای‌خاص حیثیتی است، چرا که او نمی‌خواهد مثل دیدار با چلسی مقابل دیگر تیم سابقش دبل شود. از طرفی این بازی را می‌توان یک نبرد 6 امتیازی دانست.

منچستریونایتد؛

شیاطین‌سرخ پیش از تعلیق مسابقات وضعیت خوبی داشتند. سولشائر با خرید برونو فرناندس به تیمش سر و سامان داد و با نتایج خوبی که کسب کردند شانس رسیدن به 4 تیم بالای جدول را پیدا کرده‌اند. یونایتد حالا با مثلث برونو، مارسیال و رشفورد می‌تواند امیدوار به مغلوب کردن هر حریفی باشد.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر همین حالا هم جایگاهی دارد که با توجه به محرومیت منچسترسیتی می‌تواند به لیگ قهرمانان برگردد. اما شفیلد، ولورهمپتون، تاتنهام و آرسنال مترصد گرفتن جای آن‌ها هستند. نبرد با تاتنهام در این مسیر برای شیاطین‌سرخ کلیدی خواهد بود.

غایبان بزرگ مسابقه

"دله الی" ستاره ملی پوش تاتنهام در این بازی غایب بزرگ مورینیو خواهد بود. این بازیکن به دلیل به تمسخر گرفتن ویروس کرونا، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. در سوی دیگر "فیل جونز" به دلیل مصدومیت جزئی در بازی تمرینی درون تیمی، نمی‌تواند منچستر یونایتد را برابر تاتنهام همراهی کند.

آخرین جدال

دسامبر 2019، منچستریونایتد در اولدترافورد 2 بر یک تاتنهام را شکست داد. رشفورد هردو گل شیاطین‌سرخ را زد و اَلی برای اسپرز گلزنی کرد.

ترکیب احتمالی؛

تاتنهام: لوریس، اوریه، داوینسون، آلدرویرلد، دیویس، سیسوکو، وینکس، اندومبله، سون، برخواین و کین

منچستریونایتد: دخئا، لیندلوف، مگوایر، شاو، وان‌بیساکا، ماتیچ، فِرِد، ویلیامز، فرناندس، مارسیال و رشفورد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала