Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار کرگدن به بارسلونا؛ برای مهمانی به نیوکمپ نمیرویم

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOگتوزو سرمربی ناپولی
گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال ناپولی در فاصله یک ماه و اندی به شروع دیدار تیمش مقابل بارسا در دور برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان به صدرنشین لالیگا هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، گتوزو که به تازگی با همراه با ناپولی با شکست یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا شد، هنوز دیدار حساس تیمش برابر مسی و یارانش شروع نشده برای این تیم خط و نشان کشید.

یوفا تا کنون محل دیدار برگشت تیم های بارسلونا و ناپولی را مشخص نکرده است، اما قرار است رقابت های لیگ قهرمانان از مرحله یک چهارم تا فینال در کشور پرتغال میزبانی شود.

با این حال ناپولی در 8 یا 9 آگست مطابق با تاریخ 7 یا 8 اسد باید در دیدار برگشت به مصاف تیم فوتبال بارسلونا برود و از همین حالا سرمربی قهرمان جام حذفی ایتالیا برای حریف پر نام و نشانش خط و نشان میکشد و نسبت به این مسابقه خوش بین است.

گتوزو در این خصوص گفت: "ما به بهترین شکل و با شرایط جسمی و روحی مناسب به این مسابقه خواهیم رسید. ما برای مهمانی به بارسلونا نمیروم، بلکه میخواهیم برای کسب نتیجه خوب به استقبال این بازی برویم.

"ما نسبت به گذشته شرایط بهتری داریم و باید بیشتر پیشرفت کنیم. درست است که حالا قهرما شدیم، اما من بعد از قهرمانی هم به روز بعدی تیمم فکر میکنم که چه کار باید انجام دهیم تا شرایط مان بهتر شود.

تیم فوتبال ناپولی که در دیدار رفت در ورزشگاه سن پائولو در مقابل بارسلونا به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان گتوزو که شانسی برای قهرمانی رقابت های سرآ ندارند، در جایگاه ششم جدول رده بندی فوتبال ایتالیا هستند و خود را در ادامه لیگ برای گرفتن سهمیه اروپایی آماده میکنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала