Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بانی که در 3 سال تنها یک بازی انجام داد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر دروازه بان Russia Soccer Premier-League Zenit - Arsenal
دروازه بان Russia Soccer Premier-League Zenit - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرسنال پس از مصدومیت لنو برای اولین بار در 3 سال حضورش به میدان رفت.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از مصدومیت شدید لنو دروازه‌بان آرسنال روز شنبه مقابل برایتون، امیلیانو مارتینز تأکید کرد که در غیاب "برند لنو" سعی خواهد کرد کار خوبی انجام دهد.

لنو دروازه‌بان شماره 1 توپچی‌ها در نیمه اول پس از برخورد با مهاجم برایتون "نیل ماوپای" و سقوط به زمین تعویض شد و روی برانکارد از زمین به بیرون برده شد.

در حالی که هنوز تشخیص لنو تأیید نشده اما مارتینز اولین حضور خود در لیگ برتر را در سه سال اخیر انجام داد و اکنون انتظار می‌رود که در بقیه بازی‌های فصل 2019-20 به خوبی ظاهر شود.

مارتینز به وب سایت رسمی باشگاه گفت: "ما هر روز با هم تمرین می‌کنیم از یکدیگر پشتیبانی می‌کنیم واقعاً صادقانه نزدیک هم هستیم حتی یک گروه واتس اپ را من، برند و مت ایجاد کرده‌ایم. من آرزوی بهبود سریع او را دارم و اگر او به بقیه فصل احتیاج دارد من و مت سعی خواهیم کرد کار خوبی را در لیگ برتر انجام دهیم و سعی کنیم تا حد ممکن او را پوشش دهیم."

وی افزود: "آخرین باری که من در لیگ برتر بازی کردم سه سال پیش بود. اما وقتی تازه آمدم به آن فکر نمی‌کردم. من از نتیجه خیلی ناامید شده‌ام فکر کردم شایسته این بودیم که 2-0 یا 3-0 به پیروزی برسیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала