Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: با شایستگی برنده شدیم!

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید دوست ندارد از داوری صحبت کنند و مهم این است تیمش پیروز شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، رئال مادرید بامداد دوشنبه در یک بازی پرحاشیه توانست رئال سوسیداد را 2 بر یک شکست دهد و به صدر جدول بازگردد. زیدان که بعد از بازی از صحبت‌های پیاپی درباره داوری این بازی به نفع تیمش کلافه شده بود در پاسخ به خبرنگاران گفت تیمش با شایستگی در این بازی پیروز شده است.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
رئال سوسیداد 1 رئال مادرید 2؛ پرواز کهکشانی‌ها از سن سباستین به صدر
زین الدین زیدان پس از این دیدار مورد داوری این بازی گفت:«من صحنه ها را ندیده ام، اما به من گفته اند که خطا روی وینیسیوس پنالتی بوده و گل کریم بنزما هم سالم بوده است. نمی خواهم وارد بحث و جدل شوم چون این تصمیمات به عهده داور است. تنها می خواهم به پیروزی سزاوارانه خودمان فکر کنم. اینکه در پایان بازی همواره بحث داوری پیش کشیده می شود، اذیت کننده است و انگار ما کاری درون زمین انجام نداده ایم.»
زیزو در ادامه در باره حضور خامس رودریگس پس از مدت ها در ترکیب اصلی رئال مادرید و عملکرد وینیسیوس جونیور اظهار کرد و گفت:«خامس بازیکن ما است. اکنون 23 بازیکن داریم و خامس یکی از آن هاست. همه خوب بودند و تنها او نمایش خوبی برجای نگذاشت. ما اینجا هستیم تا با هم برای قهرمانی تلاش کنیم. این امتیاز مثبت ماست. وینیسیو خوب بود اما همه این چنین بودند.»

در بازی دو تیم ابتدا سرخیو راموس به دلیل خطایی که روی وینیسیوس جونیور انجام شد پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه سوسیداد را باز کرد. سپس گل عدنان یانوزای توسط داور به دلیل آفساید بودن رد شد. لحظاتی بعد کریم بنزما گل دوم رئال را زد و داور صحنه منجر به گل را با VAR بررسی کرد چرا که سوسیداد معتقد بود خطای هند صورت گرفته. اما داور حکم به درست بودن گل رئال مادرید داد.

در نهایت گل میکل مرینو برای سوسیداد نتوانست مانع از پیروزی 2-1 رئالی‌ها شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала