Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور مثلث مرگبار بارسا در بازی برابر اتلتیکو بیلبائو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 احتمال دارد بارسلونا از مثلث طلایی مسی، سوارز و گریزمان در بازی فردا مقابل اتلتیک بیلبائو استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، خبر خوب برای بارسا و هوادارانش این است که کیکه ستین، سرمربی آبی‌اناری‎‌ها می‌تواند در بازی مقابل بیلبائو از سه ستاره بزرگ تهاجمی‌اش، مسی، سوارز و گریزمان در کنار هم استفاده کند. احتمالی که روزنامه‌های کاتالان امروز مطرح کرده‌اند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توقف بارسلونا در زمین سویا؛ صدر به لرزه در آمد

 شاگردان ستین پس از پیرورزی 2 – 1 رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید برابر سوسیداد صدر جدول را به این تیم واگذار کرده حالا در بازی بعدی خود مقابل اتلتیک بیلبائو با شرایط حساسی روبرو است و احتمال استفاده بارسلونا از مثلث طلایی مسی، سوارز و گریزمان در بازی فردا مقابل اتلتیک بیلبائو به هیجان زیادی در میان هواداران این تیم دامن زده.

آخرین باری که مسی، سوارز و گریزمان در یک بازی برای بارسا از آغاز در کنار هم بازی کردند چهارم جنوری 2020 بوده که به فاصله کمی بعد از این بازی، سوارز مصدومیت شدیدی پیدا کرد و از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت تا تشکیل مثلث مرگبار بارسا ماه‌ها به تعویق بیفتد.

این مثلث مرگبار در بازی قبلی بارسا در مقابل سویا که چند روز پیش با تساوی بدون گل به پایان رسید برای دقایقی در زمین حضور داشتند ولی بازی فردا مقابل اتلتیک بیلبائو می‌تواند شاهد حضور فیکس این مثلث از ابتدای بازی باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала