Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو از بردن نام رونالدو هم خوشش نمی‌آید!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر کسی پوشیده نیست که ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو هرگز رابطه خوبی ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، مرسون، منتقد انگلیسی اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شد هری کین در تیم مورینیو قادر به موفقیت و گلزنی نخواهد بود و به همین دلیل از تاتنهام جدا می‌شود. ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای با بردن نام گلزن‌های سال‌های دور و نزدیک تیم هایش، به این ادعا پاسخ داد و عجیب اینجا بود به جز کریستیانو رونالدو، از همه مهاجمان گلزن نام برد.

Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان
بی‌تفاوتی مورینیو در برابر مسی و رونالدو
البته این مورد بر کسی پوشیده نیست که ژوزه مورینیو و رونالدو هرگز رابطه خوبی ندارند. آقای خاص در گفتگویی در این خصوص بیان داشت:«هری کین اولین بازی‌اش را در 6 ماه اخیر انجام داد و پل مرسون او را با آنتونی مارسیال مقایسه کرد، این مسابقه‌ای با شانس‌های زیادی برای هر دو تیم بود، آیا شما از مدافعان تیم من به خاطر مهار کردن مارسیال تمجید می‌کنید؟ پل عزیز، من به تو احترام می‌گذارم، اما فکر می‌کنم هری کین به هیچ عنوان مشکلی برای گلزنی در تیم‌های من ندارد.»
سرمربی تاتنهام در ادامه افزود:«شما باید با رویکردی متعادل به موضوع نگاه کنید. باید آمار و ارقام را بررسی کرد و به راحتی می‌توان متوجه شد که هری کین چند مسابقه برای تیم من بازی کرد و چند گل قبل از مصدومیتش به ثمر رساند. من بازیکنی به نام دیدیه دروگبا در اختیار داشتم که چهار فصل برای تیم من بازی کرد و 186 گل زد که به طور متوسط 46 گل در هر فصل بود.»

مورینیو در پایان این گفتگو بیان داشت:«من بازیکن دیگری در اختیار داشتم که هنوز هم آماده است، در شرایط بدی قرار ندارد و اکنون برای یوونتوس بازی می‌کند (عدم اشاره به نام کریستیانو رونالدو) او سه فصل برای من بازی کرد، 186 گل به ثمر رساند که به طور میانگین شامل 56 گل بود.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала