Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ «ساری» به انتقادهای شدید از یوونتوس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از برتری 2 بر صفر تیمش در خانه بولونیا به انتقادهای اخیر و شکست در فینال جام حذفی پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریتسیو ساری رمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل بولونیا ابراز رضایت کرد و به انتقاداتی هم که به او و تیمش می‌شود، واکنش نشان داد.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آیا رونالدو ساری را اخراج میکند؟
ساری در واکنش به انتقادها گفت:«شما اگر به جدول نگاه کنید، می‌بینید که ما صدرنشین هستیم. انتقادات از ما بیش از حد بود اما ما می‌توانیم از این موضوع برای ایجاد انگیزه در خود استفاده کنیم و به فرم فیزیکی و ذهنی مدنظرمان بازگردیم که ممکن است کمی زمان ببرد.»
سرمربی راه‌راه پوشان تورین همچنین درباره عملکرد تیمش در این بازی خاطرنشان کرد:«ما موقعیت‌های زیادی برای تمام کردن کار بولونیا و ثبت نتیجه 3 بر صفر داشتیم اما انرژی بازیکنان‌مان در دقایق پایانی بازی تحلیل رفته بود و مجبور شدیم کمی عقب‌نشینی کنیم. این تصمیمی تاکتیکی نبود، بلکه به خاطر تحلیل رفتن قدرت فیزیکی بازیکنان بود که تیم خود به خود در زمین عقب‌نشینی کرد.»

یوونتوس بامداد امروز در نخستین بازی‌اش در بازگشت سری آ توانست با دو گل بولونیا را شکست دهد. گل نخست را کریستیانو رونالدو در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و 13 دقیقه بعد پائولو دیبالا نتیجه را 2 بر صفر کرد. شاگردان مائوریتسیو ساری سه امتیاز مهم را در راستای کسب قهرمانی به دست آوردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала