Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو هدف تابستانی لیورپول

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول با آنکه تیمو ورنر را از دست داده اما هنوز هم در بازار نقل و انتقالات مهره‌ای درشتی را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شدیدا شرایط تیمو ورنر را برای انتقال به آنفیلد دنبال می‌کرد اما این بازیکن هفته گذشته به جای مرسی‌ساید، باشگاه چلسی در شهر لندن را انتخاب کرد.

البته ممکن است که کرونا ویروس مشکلات مالی برای این باشگاه را نیز به وجود آورده باشد اما این امر مانع از آن نشده که آنها حدس و گمان‌های زیادی را برای انتقال ایجاد نکنند.

A post shared by Jadon Sancho (@sanchooo10) on

در حقیقت سرخ‌ها با تعدادی از اهداف بالقوه متفاوت در این اواخر ارتباط داشتند، با توجه به عقب نشینی جدیدی که در زمره اولویت‌های کلوپ برای تابستان قرار دارد. طبق گزارش‌ها لیورپول علی‌رغم اینکه علاقه به ورنر، هنوز هم می‌تواند برای جیدون سانچو وینگر بوروسیا دورتموند اقدام کند.

عدم تمایل سرخ‌ها به شرط بند آزادی 53 میلیون پوندی برای ورنر سبب شد تا بسیاری فکر كنند كه این تابستان یك پنجره نقل و انتقالات آرام در آنفیلد خواهد بود زیرا قهرمان (احتمالی) لیگ برتر بر مشکلات ناشی از کرونا ویروس می‌خواهد کنترول داشته باشد ولی روزنامه دیلی میل ادعا می‌کند؛ با وجود آنکه دورتموند قیمتی 100 میلیون پوندی روی ستاره انگلستانی خود که در این راستا توجه منچستر یونایتد را نیز جلب کرده، اما لیورپول می‌تواند هنوز هم برای سانچو تلاش نماید.

ادعا می‌شود که لیورپول در مورد مسائل انضباطی سانچو شک و تردید دارد و از شکستن بانک برای این جوان 20 ساله امتناع می‌ورزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала