Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسا در هفته‌های بعدی بهتر می‌شود

© AFP 2023 / Ander GilleneaТренеры футбольных команд Гаиско Гаритано и Энрике Сетьен
Тренеры футбольных команд Гаиско Гаритано и Энрике Сетьен - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین معتقد است که با گذشت هفته‌ها در طول بازی‌های باقی مانده فصل، ریتم بازی بارسلونا بهبود می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا دیشب به سختی بازی خانگی خود را 1-0 برابر اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ به برتری رسیدند.

ستین پس از بازی اظهار داشت: "این آسان نیست. وقتی فضای کمی وجود داشته باشد باید چابک و دقیق باشید. ما از زمان بازگشت کمبود آن را داشتیم."

ستین در ادامه تصریح کرد: "این کار را دشوار می‌کند اما فکر می‌کنم با ادامه فصل آن را بهتر خواهیم کرد."

ایوان راکیتیچ در نیمه دوم تنها گل بازی را به ثمر رساند و ستین هم برای هافبک خود خوشحال شد. سرمربی بارسلونا گفت: "امروز او {راکیتیچ به دلیل کارت سرخیو بوسکتس در نیمه دوم وارد زمین شد. او صادقانه عمل کرد. او فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد. کار خوبی انجام داد توپ را به دست آورد و در لحظه تعیین کننده درگیر شد. من برای او بسیار خوشحالم. من می‌فهمم که این یک انگیزه برای او برای آینده است."

این پیروزی باعث می‌شود که باشگاه کاتالان سه امتیاز بیشتر از رئال مادرید داشته و در صدر دوباره قرار بگیرند در حالی که تیم زین الدین زیدان امشب با رئال مایورکا روبرو می‌شود.

سرمربی بارسا می گوید: "ما مثل هر بازی دیگر باید پیروز شویم. واضح است که هرچه اشتباه شما کمتر از این نظر انجام شود بهتر می‌شوید. این بدان معنی است که ما سه امتیاز داریم و باید صبر کنیم تا ببینیم رقیب مستقیم ما چه می‌کند."

بارسلونا تا کنون در تمامی بازی‌ خود برنده شد و تنها در زمین سویا متوقف شده است و تا پایان فصل نیز بازی‌های سختی پیش رو دارد اما ستین معتقد نیست که ترتیب مسابقات بیش از حد بر تیمش تأثیر خواهد گذاشت: "ما نگران این نیستیم که رقیب ما چه کاری انجام دهد بلکه درباره آنچه انجام می‌دهیم است. ما پنج کلین شیت را پشت سر هم نگه داشته‌ایم برای این کار شما باید اعتبار بدهید."

او در ادامه اضافه کرد: ما حداکثر امتیاز را از هر بازی به جز یک بازی گرفتیم. چیزهایی برای بهبود وجود دارد اما ما در مسیر صحیح هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала