Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح: زمان پایان دادن به حسرت 30 ساله فرا رسیده

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد صلاح پس از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس، مدعی شد که زمان قهرمانی آن‌ها فرا رسیده و در بازی بعدی آن را جشن خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لیورپول دو امتیازبه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و پایان حسرت 30 ساله فاصله دارد و در صورت پیروزی در بازی بعدی این تیم قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
دیدن بازی‌های مسی باعث پیشرفت صلاح شد

این تیم در دیدار بعدی به مصاف سیتی می‌رود و ممکن است در برابر حریف مستقیم شان قهرمانی را قطعی کنند، موضوعی که محمد صلاح ستاره مصری این تیم مدت‌هاست منتظر آن است.

او در این مورد با اسکای اسپورت صحبت کرد و مدعی شد که پس از سال‌ها زمان قهرمانی آن‌ها فرارسیده است.

او گفت:" من احساس خوبی دارم. از وقتی که به این‌جا آمدم گفتم که می خواهم با تیم به لیگ برتر برسم. این شهر لیورپول و این باشگاه برای مدت طولانی قهرمان نشده ، بنابراین زمان مناسب آن فرا رسیده.شاید سال گذشته شانس کسب این قهرمانی را داشتیم اما من سیتی نیز خیلی خوب عمل کرد و آن‌ها شایسته قهرمانی بودند بودند".

این در حالی‌ست که سرخ‌ها 28 بازی خود را در 31 بازی لیگ پیروزی شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала