Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان بازی بیلبائو – رئال تغییر می‌کند؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona
Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان شروع بازی اتلتیک بیلبائو مقابل رئال مادرید مشکل آفرین شد.

به گزارش اسپوتنیک، زمان برگزاری دیار اتلتیک بیلبائو برابر رئال مادرید زیر سوال رفته و شاید لازم باشد حداقل این بازی برای چند ساعت به تعویق بیفتد.

مشکل بسیار جدی‌تر از گرما است اما برنامه بازی به دستور FIFpro احترام می‌گذارد که باید 72 ساعت بین مسابقات برای باشگاه‌ها باشد.

با توجه به صحبت‌های زین الدین زیدان تیم او فقط 62 ساعت پس از بازی در ختافه به این دیدار می‌رسد که 10 ساعت کوتاه از "حداقل" زمان مدنظر است.

منابع لالیگا سانتاندر به مارکا گفته‌اند که مسابقه در زمان تعیین شده خطری ندارد و به طور قطع در ساعت 14:00 به وقت محلی (4:30 عصر به وقت کابل) انجام خواهد شد.

این اولین بار نیست که یک باشگاه با کمتر از 72 ساعت استراحت بازی می‌کند و لیگ تأکید می‌کند که حتی با گرما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

منطق می‌گوید ساده‌ترین کار این است که مسابقه تا ساعت 22:00 به تعویق بیفتد تا شکایتی صورت نگیرد اما علاقه صاحبان حقوق تلویزیونی در این صورت باعث از دست رفتن درآمد خواهد شد زیرا بارسلونا قرار است در ساعت 22:00 بازی کند.

گزینه کمترین مقاومت ممکن است سازش در شرایطی باشد که مسابقه به 19:30 برگردد که پایان مسابقه را به دستورالعمل 72 ساعته نزدیکتر می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала