Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: قرار نیست همیشه منچسترسیتی قهرمان باشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پرافتخار منچسترسیتی می‌گوید قهرمانی‌های متعدد شاگردانش در لیگ جزیره باعث بی‌انگیزگی آنها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس، پس از باخت 2-1 منچسترسیتی به چلسی قطعی شد تا طلسم 30 ساله قرمزهای محبوب آنفیلد، شکسته شود. پس از بازی پپ گواردیولا در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 2 من سیتی 1؛ هدیه لمپارد به کلوپ: بفرمایید قهرمانی !
«در این فصل امتیازات زیادی از دست دادیم که برخی منصفانه بودند و برخی حاصل اشتباهاتی مانند اشتباهات امروزمان برابر چلسی. باید در آینده باثبات تر از این حرف ها باشیم. دو فصل قبل با 25 امتیاز بالای لیورپول بودیم و فصل بعد لیورپول جبران کرد. حال نوبت منچسترسیتی است که خودش را جمع و جور کرده و جبران کند.»
سرمربی سیتی‌زن‌ها در ادامه در بارۀ قهرمانی لیورپول گفت:«لیورپول پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و عدم کسب جام به مدت 30 سال در لیگ برتر انگلیس، به شدت متمرکز و خارق العاده عمل کرد. باید فروتنانه قبول کنیم که نمی توانیم همیشه قهرمان شویم. باید در آینده از انجام چنین اشتباهاتی حذر کنیم. لیورپول در این فصل طوری بازی می کرد که انگار هر بازی فینال است و چون مثل آن ها نبودیم، فاصله انقدر شد.»
گواردیولا در پایان صحبت‌هایش در مورد بازی برابر چلسی گفت:«از لحاظ هجومی خوب بودیم. با فلسفه‌ای که چلسی دارد، حمله کردن راحت نیست. متاسفانه اشتباه در مقابل این کیفیت و در این سطح، چتین تبعاتی را دارد. تا آخر بازی با شخصیتی بزرگ و منشی عالی بازی کردیم. اکنون می توانیم بگوییم از 10 جام اخیر، 8 بار قهرمان شده ایم که پیش از این در کشور انگلیس سابقه نداشته است. شما نمی توانید و قرار نیست همیشه قهرمان شوید.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала