Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند نمی‌خواهد آلمان را ترک کند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره بی بدیل بوروسیا دورتموند علی‌رغم علاقه چند باشگاه، در تابستان این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ برات هالند اعلام کرده که وی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات از بوروسیا دورتموند دور نمی‌شود: "من تازه آمده‌ام."

این ستاره نارویژی با حضور در RB سالزبورگ در نیمه اول فصل، غول‌های اروپایی را تحت تأثیر قرار داد و از جنوری اما به بوروسیا دورتموند منتقل شد.

در حالی‌که باشگاه‌های دیگر نیز خواهان او بودند اما او با باشگاه‌های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز در ارتباط بوده است.

برات هالند گفت: "من در زمان کنونی زندگی می‌کنم. من به تازگی وارد دورتموند شده‌ام و فکر نمی‌کنم حالا اینجا را ترک کنم."

بنا بر گزارش ها او در قرارداد فعلی خود با دورتموند بند آزادی 70 میلیون یورویی دارد و شایعاتی مبنی بر فعال شدن در سال 2022 وجود دارد و پیوند با مینو رایولا گزارش‌هایی را در ایتالیا در مورد انتقال احتمالی او به یوونتوس را برانگیخته است.

این بازیکن 19 ساله همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه می‌تواند بعد از تنها 6 ماه حضور در آلمان با صحبت کردن در مورد اهداف خود برای فصل آینده راهی تیم جدیدی شود را رد نمود: "دورتموند یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. من یک قرارداد طولانی مدت امضا کرده‌ام و به آینده خیلی فکر نمی‌کنم. من تصمیم می‌گیرم که بهترین و بهترین کار برای حرفه من در اینجا و اکنون است. من می‌خواهم به چیز مهمی با بوروسیا دست یابم نه همیشه در جایگاه دوم بلکه در اسرع وقت عنوان را بدست آورم."

او در ادامه افزود: "سال بعد اهداف را تعیین کردیم، می‌خواهیم به همان تعداد گل بزنیم و من به عنوان یک مهاجم می‌خواهم مشارکت کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала