Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: فاقد قدرت و توانایی برای مدیریت توپ بودیم

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در آخرین دقایق دیدارش با سلتاویگو گل شوکه‌کننده‌ای از آسپاس دریافت کرد تا امیدهایش برای قهرمانی در این فصل لالیگا کمتر شود.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین پس از تساوی 2-2 در زمین حریف اعلام کرد تیمش در نیمه اول از موقعیت‌های گلزنی به خوبی استفاده نکرد.

Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
سلتا 2 – بارسا 2؛ بالایدوس کابوس بی پایان بارسلونا + عکس
ستین در این مورد دیدار شب گذشته تیمش به رسانه‌ها گفت:«مطمئنا مشکل از قدرت مدیریت توپ ما بوده است زیرا آنها در لحظات پایانی بی مهابا حمله می‌کردند تا شانس خود را امتحان کنند و تیم ما باید بهتر از این‌ها توپ را مدیریت می‌کرد، هرچند باید به تیم حریف اعتبار داد آنها بازیکنان خوبی داشتند به صورتی که کیفیت و قدرت بالایی از خود نشان دادند. در نیمه اول ما باید بهتر از این‌ها عمل کرده و فاصله را بیشتر می‌کردیم.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«بازی بارسلونا نکات مثبت زیادی داشت. من انتظار یک بازی آسان‌تر را داشتم. قطعاً ما برای تبدیل کردن موقعیت‌های‌مان، اراده راسخ نداشتیم. برتری‌مان در نیمه اول آنقدر بود که بتوانیم در همان نیمه کار حریف را یکسره کنیم و با اطمینان خاطر بیشتری در نیمه دوم بازی کنیم. گاهی اوقات گلزنی به شانس هم بستگی دارد.»
او در پایان در پیوند به شرایط لالیگا پس از تساوی شب گذشته بارسلونا اظهار داشت:«درست است که 11 روز پیش ما 2 امتیاز از رئال جلو‌تر بودیم اما اکنون باید ببینیم رئال از امتیاز دست دادن ما چطور استفاده می‌کند. ما همیشه می‌خواهیم که اشتباهات کمتری داشته و تمام سه امتیاز را کسب کنیم. امیدواریم که رئال نتواند فاصله را بیشتر کند، اما در هر صورت سعی خواهیم کرد که به گرفتن امتیاز‌های بیشتر پرداخته تا همچنان فشار را روی رئال نگه داریم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала