Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق 40 میلیون یورویی اینتر و رئال برای «اشرف حکیمی»

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی از توافق قطعی دو باشگاه اینتر میلان و رئال مادرید برای انتقال اشرف حکیمی به سری آ خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه‌های اسکای اسپورت و اسپورت ‌ایتالیا اعلام کرده‌اند، باشگاه‌های اینتر و رئال مادرید در مورد تمامی جزئیات قرارداد 40 میلیون یورویی برای انتقال اشرف حکیمی به ایتالیا به توافق رسیده‌اند.

اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
انتقال حکیمی به اینتر در حال اجرایی شدن + عکس

بر این اساس، اینتر حاضر شده بابت خرید دفاع راست مراکشی که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای تیم فوتبال دورتموند انجام داد، علاوه بر 40 میلیون یورو به عنوان رقم پایه قرارداد، 5 میلیون یوروی دیگر هم پاداش در نظر بگیرد.

ستاره مراکشی 21 ساله 2 سال قبل توسط دورتموندی ها از رئال قرض گرفته شد. هواداران تیم پرطرفدار بوندس لیگا تصور می کردند در پایان دوره قرضی، زنبورها برای دراختیارگرفتن این بازیکن به صورت قطعی وارد میدان شوند اما این تصور تحقق نیافت.

دورتموند که روز گذشته در آخرین بازی فصل بوندس لیگا 4 بر صفر از هوفن هایم شکست خورد، تایید کرد که مدافع مراکشی به تیم اصلی خود بازخواهد گشت. میشاییل سورک مدیر ورزشی زردپوشان گفت:«هزینه ها دومرتبه افزایش یافته اند. ما می خواستیم او را به خدمت گیریم اما نتوانستیم.»

حکیمی در 2 فصل حضور در بورسیا، 44 بازی کرد و 9 گل به ثمر رساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала