Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور – یوونتوس؛ قرارداد 5 ساله روی میز

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتور ملو ستاره بارسلونا به امضاء قرارداد 5 ساله با یوونتوس در سری آ ایتالیا متعهد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آرتور ملو پس از یک روز پر مشغله در تورین که با ثبت نام وی برای یوونتوس به پایان رسید دوباره به بارسلونا بازگشت باشگاهی که پنج فصل در آن حضور داشته است.

اعلامیه رسمی می‌تواند تا صبح دوشنبه به تعویق بیفتد اما این توافق کامل است و بازیکن قبلاً قرارداد خود را با یووه امضا کرده است. این انتقال 70 میلیون یورو به علاوه پیانیچ 60 میلیونی تخمین زده می‌شود زیرا بارسا همیشه در مذاکرات اظهار داشته که به دلیل اختلاف سنی بانوی پیر باید حداقل با رقم یاد شده مبلغ 10 میلیون دیگر نیز در ازای مبادله پرداخت نماید.

پس از بازی در بالایدوس آرتور با اکسپدیشن بارسا به بارسلونا بازگشت ولی بدون ترک فرودگاه Prat با هواپیمای شخصی به تورین رفت زیرا اولین کار دیروز او قرار بود بررسی پزشکی با این باشگاه ایتالیایی باشد.

سفر به تورین پس از بازی مقابل سلتا پیش از این برای جمعه برنامه ریزی شده بود و تاییدیه بارسلونا را نیز داشت. در همان جمعه توسط RAC1 فاش شد و از طرف باشگاه بارسا سفر تأیید نشد اما هیچ کدام نیز انکار نشدند و پس از تساوی ناامید کننده در بالایدوس، آرتور با یک توقف کوتاه در بارسلونا به ایتالیا سفر کرد.

او اندکی قبل از ساعت یک بامداد در تورین به زمین نشست و حضور در سفر اعزامی رابرت فرناندز جلب توجه کرد. دبیر فنی سابق بارسا که هنگام بازی در گرمیو، این بازیکن را برای بارسا جذب کرد به عنوان مشاور و دوست فوتبالیست به همراه نماینده‌اش ویسنته فورس شریک روبرت قبل از زمان حضور در باشگاه بارسا و نماینده جوردی در این عملیات شرکت داشت (سن). علاوه بر روبرت و فورس، آرتور به همراه پدرش آیلتون و برادرش پائولو هنریکه همراه بودند.

در اوایل امروز آرتور برای گذراندن معاینات پزشکی اجباری به جی جی مراکز درمانی یووه رفت. ده‌ها هوادار یوونتوس با پرچم برزیل در آنجا منتظر او بودند اما آنها از دروازه عقبی وارد شدند. این بازیکن ساعت 9 صبح یک ساعت قبل از میرالم پیانیچ که در تورین توسط یک پزشک بارسا مورد معاینه قرار گرفته بود، آمد.

بعد از ساعت سه بعد از ظهر بررسی‌ها به پایان رسید و تمام آنچه که باقی مانده فقط امضاء قرارداد تا سال 2025 می‌ماند. در ابتدا اطمینان حاصل شد كه انتقال مضاعف تا اواسط بعد از ظهر رسمی خواهد شد گرچه با گذشت ساعت‌ها این احتمال وجود دارد كه سرانجام امشب عملیات نهایی شود.

او دوباره به بارسلونا برگشت زیرا از فردا قرار است قبل از بازی مقابل اتلتیکو در تمرین حضور یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала