Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپانیول 0 رئال مادرید 1؛ رئال همچنان به سمت قهرمانی می‌تازد

© AP Photo / Manu FernandezФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در بازی خارج از خانه برابر حریفش اسپانیول به برتری رسید تا دوباره به صدر برود.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌ودومین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا رئال مادرید در زمین اسپانیول به برتری 1 گله رسید تا صدرجدول را با اختلاف 2 دو امتیاز در اختیار بگیرد.

این بازی که در شهر بارسلون و در ورزشگاه "آ ر سی‌دی‌ای" برگزار شد در نیمه اول ابتدا تیم میزبان بازی بهتری ارائه نمود و بارها موفق شد دروازه‌ کورتوا را تهدید کند اما آهسته آهسته توپ و میدان در اختیار رئالی‌ها ادرآمد که سرانجام کاسمیرو در دقیقه 45 اولین گل بازی را به ثبت رساند تا تیمش پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم با وجود ضدحملات بارسلونا، شاگردان زیدان بهتر عمل کردند و با 72% مالکیت توپ را ادامه دادند ولی توپ دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان تک گل کاسمیرو به فرجام رسید و این بازیکن نیز لقب بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

با پایان بازی به نفع رئال، این تیم 71 امتیازی شد و بالاتر از بارسلونای 69 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت اما اسپانیول با توجه به باخت امشب 24 امتیازی در مکان آخر جدول باقی ماند تا همچنان در میان سقوط کنندگان فصل باشد.

در جدول رده بندی لالیگا، رئال (72)، بارسا (69)، اتلتیکو (58)، سویا (54) و ویارئال (51 امتیاز) اول تا پنجم هستند و البته مایورکا (26، لگانس (25) و اسپانیول (24 امتیاز) به ترتیب در رده‌های هجدهم تا بیستم جا خوش کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала