Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوج تنش میان بازیکنان بارسا و کادرفنی؛ ستین امشب اخراج می‌شود؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaТренеры футбольных команд Гаиско Гаритано и Энрике Сетьен
Тренеры футбольных команд Гаиско Гаритано и Энрике Сетьен - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد که کیکه ستین امشب از هدایت بارسا اخراج و گارسیا پیمنتا مربی بارسای B، جانشین او شود.

به گزارش اسپوتنیک، مشکلات در تیم بارسلونا هر روز بیشتر از قبل می‌شود، این تیم شرایط خوبی ندارد و بازیکنان با کارد فنی درگیر اند.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیش بینی ستین از بازی اتلتیکو و شانس قهرمانی لالیگا

این مشکلات در دیدار بارسا برابر سلتاویگو که با تساوی 2-2 به پایان رسید، به اوج خودش رسید و مسی در جریان وقفه برای نوشیدن آب، و هنگامی‌که ادر سارابیا می‌خواست به این بازیکن حرف‌های ستین را انتقال دهد، او را نادیده گرفت و روی خودش را به سمتی دیگر کرد و از آن‌جا رفت.

امروز مارکا، آ.اس، اسپورت، رادیو کادنا سر و دیگر نشریه‌های اسپانیایی از بروز اختلاف میان بازیکنان و اعضای کادر فنی و در رأس آنها سرمربی تیم کیکه ستین پرده برداشتند. اگرچه سرمربی بارسا در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود این موضوع را تکذیب کرد، اما هنوز هم اخبار و شایعات فراوانی درباره این موضوع شنیده می‌شود.

حالا شایعه جدیدی به نشر رسیده است و ESPN، مدعی است که امشب ستین اخراج و گارسیا پیمنتا مربی بارسای B، برای ادامه رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، جانشین مربی فعلی این تیم خواهد شد.

پیمنتا پذیرفته است تا جانشین ستین شود و اگر سرمربی بارسا امشب اخراج نگردد، به احتمال زیاد پس از تمدید قرارداد خودش و بازی بارسا با اتلتیکو مادرید، جانشین ستین خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала