Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف در اردوگاه کاتالونیا به اوج رسید؛ ستین در یک‌قدمی اخراج

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در پیوند به اختلافات به وجود آمده میان سرمربی و بازیکنان جلسه برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بارتامئو، رییس باشگاه بارسلونا اخیرا جلسه‌ای را با کیکه ستین، سرمربی تیم در منزلش برگزار کرد. بر اساس گزارش‌ها، این جلسه حدود دو ساعت به طول انجامیده است.

Тренеры футбольных команд Гаиско Гаритано и Энрике Сетьен - اسپوتنیک افغانستان
اوج تنش میان بازیکنان بارسا و کادرفنی؛ ستین امشب اخراج می‌شود؟

بنا به گزارش‌های رسیده بازیکنان به سرمربی اعتماد ندارد و به نوعی اختلافی عمیق میان بازیکنان رخ داده است. این جلسه به خاطر درگیری ستین با برخی از بازیکنان بعد از بازی با سلتاویگو برگزار شد تا راه حلی برای این اختلاف ایجاد شده در اردوگاه کاتالونیا درنظر گرفته شود.

ستین اخیرا در کنار زمین هم با بازیکنان صحبت نمی کند و از طریق دستیارش پیام ها را به داخل زمین منتقل می کند. به نظر می‌رسد اگر او در پایان فصل نتواند قهرمانی لالیگا را مسجل کند و رئال فاتح جام شود به نوعی حکم اخراجش را امضا کرده است. بارسلونا در هفته های اخیر، نه تنها زیبا بازی نمی کند بلکه در کسب نتیجه نیز ناموفق ظاهر شده است.

رئال مادرید در حال افزایش اختلاف با بارسلونا در صدر جدول است. به نقل از رادیو کاتالونیا؛ کیکه ستین فقط دو بازی برای اثبات توانایی های خود در بارسلونا فرصت دارد. در صورت ناکامی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و ویارئال، کیکه ستین شغل خود در بارسلونا را از دست می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала