Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد شماره یک تنیس جهان تهدید به مرگ شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ صربستانی
نواک جوکوویچ صربستانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان به علت برگزاری مسابقاتی که پروتکل‌های بهداشتی ضد کرونا در آن رعایت نشده بود، تهدید به مرگ شد.

به گزارش اسپوتنیک، مرد شماره یک تنیس جهان پس از رسوایی تور آدریا و مثبت شدن تست کرونای خودش و چند ستاره دیگر تنیس در این تورنمنت تهدید به مرگ شده است.

Protester throw basketballs at a hoop with NBA star Lebron James' photo during a gathering in support of NBA's Houston Rockets' team general manager Daryl Morey, who sent a tweet backing the pro-democracy movement, in Hong Kong, China, October 15, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ستاره NBA از جوکوویچ کرونا گرفت

بعد از اینکه تست هفته گذشته نواک جوکوویچ و همسرش مثبت شد، دنیای تنیس در هرج و مرج فرو رفت و انتقادهای زیادی از این تنیس‌باز پرافتخار صربستانی به راه افتاد. بر اساس نوشته رسانه‌های اروپایی، در دیوارهای شهر اشپلیت کرواسی، که نزدیک محل برگزاری این مسابقات بود، پیام‌های تهدیدآمیز و آرزوی مرگ با استفاده از نقاشی‌های دیواری برای جوکوویچ منتشر شده است.

جوکوویچ پس از حواشی زیاد این تورنمنت و ابتلای چند تنیس باز به کرونا دو بار در صفحات اجتماعی خود بابت این مساله عذرخواهی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала