Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد شماره یک جوجیتسوی جهان کرونا را شکست داد

© Photo / Hussainbakhsh Safari fbحسین‌بخش صفری
حسین‌بخش صفری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسین بخش صفری از مبتلا شدن اش به کرونا و دوباره بهبودی از این مرض را در تازه‌ترین مصاحبه‌اش بیان نمود

حسین بخش صفری جوجیتسوکار توانمند افغانستان که به تازگی در رده‌بندی جهانی صدر فهرست را در اختیار گرفته است، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش که در یکی از کانال‌های یوتیوب نشر شده گفته است که او به کرونا مبتلا شده بود اما وی دوباره صحبت یاب شده است.

مرد شماره یک رده بندی جهانی جوجیتسو فول کانتکت می‌گوید: "پنهان نمی‌کنم زیرا به این مرض مبتلا شده بود اما خدا را شکر دوباره صحت یابد شدم. در 12 یا 14 روز قرنطین توانستم کتاب‌های دلخواهم را بخوان و نیز کتاب خودم را نیز آماده چاپ سازم."

صفری می‌گوید که کتاب دست داشته‌اش در مورد زندگانی ورزشی او را بیشتر پوشش داده است.

حسین بخش صفری که برای دومین سال پیاپی در صدر فهرست بهترین‌های جوجیتسوی جهان قرار گرفت، پیش از این و در سبک "فول کانتکت جوجیتسو" از رقابت‌های داخل سالون آسیا (ترکمنستان) 2017 توانست تنها مدال طلای افغانستان را کسب کند، سپس در رقابت‌های سال 2018 به میزبانی شهر "چُنای" هندوستان سه مدال طلا گرفت و نیز در سال 2019 و در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان او همچنان مدال گرفت. او در مورد رده‌بندی جدید می‌گوید: تمامی نمرات از مسابقات {یاد شده} جمع شده و نتیجه آن مرا برای دومین سال متوالی در صدر رنکینک اول جهان قرار داد."

به اساس گفته‌های صفری، رقابت‌های مختلف در سال‌های اخیر به خصوص 2019 در سبک سبک "فول کانتکت جوجیتسو" برگزار شده است که قطعا روی رده‌بندی تأثیر گذار بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала