Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: کلوپ را خوب نمی‌شناسم اما او را تحسین می‌کنم

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار مقابل لیورپول به تمجید از سرمربی حریف پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، امشب دیداری مهم  بین منچستر سیتی و لیورپول در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود. با توجه به مشخص شدن قهرمان لیگ برتر، این دیدار برای گواردیولا حکمی حیثیتی دارد.

Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشدار گواردیولا به لیورپول؛ فصل بعد دوباره می‌جنگیم
گواردیولا با ستایش از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول و عملکرد این تیم گفت:«نخست از همه به نظر من لیورپول تیمی بود در همه مسابقات بهتر و در سطح برجسته ای بازی می کرد. فوتبال به شما کمک می کند تا درک کنید و بپذیرید که ممکن است تیم دیگری بهتر از شما باشد. به عنوان یک انسان یورگن کلوپ را خوب نمی‌شناسم اما او و شیوه بازی تیم هایش را تحسین می کنم. کلوپ می خواهد برنده شود و من نیز همینگونه هستم اما وقتی بازی تمام شد دیگر تمام شده است.»
پپ در ادامه همچنان به تمجید از سرمربی سرخ پوشان مرسی ساید گفت:«او همکار من است و البته من می خواهم با دیگر سرمربیان رابطه خوبی برقرار کنم. ما هر روز با هم در ارتباط نیستیم اما رابطه باید برقرار باشد. ما نمایندگان باشگاه های خود هستیم و به تعداد کنفرانس مطبوعاتی هر هفته باید تصویری خوب و مهم از خود نشان دهیم.»
سرمربی سیتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پیوند به تقابل شاگردانش برابر سرخ پوشان آنفلید گفت:«بازی های زیادی در پیش داریم. می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم و در ادامه با نتیجه گیری مقابل ساوتهمپتون در بهترین شرایط به دیدار برابر آرسنال برسیم. بهترین راه برای انجام این کار ارائه نمایشی خوب در لیگ برتر است.»
پپ در پایان افزود:«در ورزش شما باید هر بار خودتان را ثابت کنید. ما از عملکرد گذشته و فعلی خود بسیار رضایت داریم، اما در ورزش هرگز هیچ چیز کافی نیست. گذشته گذشته است. آنها وارد خاطرات شده اند اما این روند باید ادامه یابد. یک فصل جدید در زندگی پیش روی ماست ما باید با آن زندگی کنیم. خاطرات خوب است اما من با افرادی که می گویند مجبور نیستیم خودمان را دوباره ثابت کنیم مخالفم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала