Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما محاکمه خواهد شد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما که در سال 2015 به باجگیری از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی متهم شده بود از هرگونه اخاذی در این باره خودش را مبرا می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما مُهاجم رئال مادرید به دلیل نقش داشتن در طرح توجیهی در رابطه با نوارهای جنسی که متیو والبوئنا هم‌تیمی سابق او در تیم ملی فرانسه، شاید محاکمه شود.

در سال 2015 بنزمای 32 ساله توسط مقامات فرانسوی متهم شد که گفته می‌شود می‌خواست از والبوئنا اخاذی نماید و وی والبوئنا را تشویق به پرداخت باج‌گیرانی کرده بود که تهدید کرده‌ بودند ویدیوی از ستاره المپیاکوس را فاش کنند.

رسانه فرانسوی RMC Sport گزارش می‌دهد که دستگاه قضایی فرانسه به دنبال "یاری و كمك به تلاش برای باج‌گیری" محاکمه علیه بنزما را به عهده دارد.

چندی پیش از یورو 2016 که فرانسوی‌ها میزبان بود رسوائی آن آشکار شد. در نتیجه پیش رفته دیدیه دُشان سرمربی فرانسه کنار گذاشته شد و از آن زمان به بعد از ترکیب تیم ملی کشورش دور شده است.

والبوئنا از آن زمان در مورد گفتگوی ادعایی که بین خودش و هم‌تیمی سابقش در رابطه با این نوار اتفاق افتاده صحبت کرد.

وی به له مونده و گاردین اظهار داشت: "او تهاجمی نبود و مستقیماً در مورد پول با من صحبت نمی‌کرد. پس از آن او چندین بار گفت که من با راهزنان بزرگ سر و کار دارم. بالاخره این فیلم داغ است. اگر من بودم به همراه خانواده و همه... شما باید قوی باشید."

او اضافه کرد:"او مرا تحریک می‌کرد. او به طور غیر مستقیم می‌گفت شما باید بپردازید".

سیلوین کورمیر وکیل بنزما در سال 2015 اظهار داشت که موکل وی هیچ نقشی در پرونده اخاذی نداشته است.

وی در این باره به خبرنگاران گفت: "او هیچ نقشی ایفا نکرد من هیچ مشکلی را در هر گونه باج‌خواهی یا تلاش برای باج‌خواهی تکرار کردم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала