Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا در اوج حساسیت، بارسا در نهایت بحران

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Клеман Лангле забивает гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле забивает гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا ممکن است برای اولین بار در چند سال اخیر در فاصله ای 7 امتیازی نسبت به رئال مادرید قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، از دست‌دادن 6 امتیاز طی 3 بازی گذشته باعث شد تا بارسلونا با 4 امتیاز کمتر از رئال در رتبه دوم قرار داشته باشد.

Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان
ژاوی در پایان فصل سرمربی بارسلونا می‌شود

شاگردان کیکه ستین در اولین دیدار از سومین روز هفته سی و چهارم در خانه ویارئال به میدان می‌روند که هفته قبل با 2 گل بر بتیس غلبه کردند و حالا با 54 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند. زیردریایی‌ها با توجه به وضعیت بالای جدول شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم پیدا کرده‌اند و این مورد کار بلوگرانا را در مقابل آنها سخت می‌کند.

یکشنبه هم اگر رئال بتواند بر بیلبائو پیروز شود، فاصله با بارسا را به 7 امتیاز افزایش خواهد داد و به این ترتیب آبی اناری‌ها تحت فشاری مضاعف به لاسرامیکا (ورزشگاه ویارئال) پای خواهند گذاشت. بدون شک ناکامی بارسا در پیروزی بر ویارئال، مسیر برای قهرمانی کهکشانی ها را هموارتر خواهد کرد.

در حال حاضر رئال مادرید با 74 امتیاز صدرنشین است و بارسا با 70 امتیاز این تیم را تعقیب می کند. برتری شب گذشته رئال برابر ختافه باعث شد فاصله دو تیم به 4 امتیاز افزایش پیدا کند و به این ترتیب رئال با سه برد و دو تساوی در بازی های باقیمانده، می تواند قهرمانی اش را مسجل کند.

از سوی دیگر، تنش‌های درون تیمی‌ در این باشگاه از دیگر موضوعاتی است که سران بارسلونا با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بر اساس خبرهای رسانه‌های اروپایی، مشکلات مدیریتی در این باشگاه باعث شده که لیونل مسی تصمیم به ترک این تیم بگیرد. امروز نیز رسانه‌های معتبر دیگر اروپایی گزارش دادند با اوج‌گیری تنش‌ها، احتمال جدایی مسی بیشتر شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала