Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 1 بیلبائو 0؛ پیش به سوی قهرمانی با راموس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در مهم‌ترین بازی خود برابر اتلتیک بیلبائو به برتری شیرین دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌وسومین هفته از بازی‌های لالیگا دو تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید از ساعت 4:30 عصر به وقت کابل و در ورزشگاه سن‌مامس برابر هم صف آرایی کردند که این بازی را سرانجام شاگردان زیزو به برتری شیرین و مهم 1-0 رسیدند.

نیمه اول بازی پرفشار اما بدون گل دنبال شد با آنکه رئال مادرید با ترکیب عجیب و غریب امروز زیدان وارد زمین شده بود.

در نیمه دوم زیزو تیم‌اش را بیشتر مایل به حمله ساخت تا اینکه در دقیقه 69 بازی بازیکنان میزبان در محوطه جریمه روی مارسلو خطا انجام دادند که بعد از بازبینی ویدیویی، داور نقطه پنالتی را نشان داد و کاپیتان رئال پشت توپ قرار گرفت و با آرامش کامل به سمت جپ دروازه ضربه زد که با فاصله اندک از دستان دروازه‌بان، وارد تور شد تا گل پیروزی بخش رئال به ثبت برسد.

در ادامه و در دقیقه 86 بازی فرصت برای بنزما به دست آمد اما ضربه زمینی او را دروازه‌بان میزبان با پای چپ از دروازه دور کرد.

با پایان 90 دقیقه زمان معمولی، داور 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و زیدان برای چند دقیقه‌یی به لوکا یوویچ فرصت داد که او نیز تاثیر چندانی نگذاشت.

با آنکه در دقیقه 91 بازی ویلیامز با زمین زدن میلیتائو، برای بیلبائو فرصت ایجاد گرد ولی کارواخال این موقعیت حساس را به بیرون فرستاد در مقابل رئالی‌ها ضد حمله زدند ولی نتیجه‌یی در پس نداشت در حالی‌که کاسمیرو نیز صاحب کارت زرد شد. در ادامه نیز به خاطر برخورد شماره 10 بیلبائو با مودریچ، درگیری بین بازیکنان دوطرف شکل گرفت که داور سه بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد ولی تغییری در نتیجه بازی نیامد و رئال با همان یک گل به پیروزی رسید تا 77 امتیازی شود.

حالا اختلاف امتیاز رئال با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا به عدد 7 رسید و امشب برای انجام بازی مقابل ویارئال به شدت تحت فشار قرار خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала