Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس در لالیگا می‌ماند یا به لیگ برتر می‌رود؟

© AFP 2023 / Gerard JulienАтакующий полузащитник клуба "Реал Мадрид" Хамес Родригес
Атакующий полузащитник клуба Реал Мадрид Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز این‌ روزها در ترکیب رئال حضور ندارد و این یعنی خروج احتمالی او در تابستان امسال، اما مقصد او کجاست؟

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که خامس دیگر مورد توجه زین الدین زیدان نیست او مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مانند اورتون و منچستر یونایتد قرار گرفته تا شاهد پایان (احتمالی) ماجرای خامس رودریگز در رئال باشیم.

این هافبک کلمبیایی در سال 2014 و با رقم 75 میلیون یورو به اسپانیا رفت و اما به خاطر قرار نگرفتن در برنامه‌های زیدان باید تابستان امسال لوس بلانکوس را ترک کند، اما مقصد بعدی خامس رودریگز کجا خواهد بود؟

"ادواردو ایندا" روزنامه نگار"Ok دیاریو" مدعی شده که اتلتیکو دوست دارد او را به خدمت بگیرد اما در بدل هیچ پولی در حالی‌که به نقل از مارکا رئال حداقل 25 میلیون یورو در بدل او می‌خواهد.

 

اورتون و منچستر یونایتد علاقه مند هستند ، اما ...

اتلتیکو تنها باشگاهی نیست که به خامس رودریگز علاقه داشته باشد. طبق گزارش "OKدیاریو" این هافبک مورد توجه چند تیم لیگ برتری نیز قرار گرفته است. در واقع اورتون در دوره قرنطینه با رئال مادرید برای گفتگو درباره وضعیت خامس رودریگز تماس می‌گرفت. این باشگاه که توسط کارلو آنچلوتی هدایت می‌شود می‌توانست یک قرارداد چهار ساله را به او پیشنهاد بدهد اما خامس به پیشنهاد تافی‌ها عمل نمی‌کرد. منچستر یونایتد همچنین می‌توانست نام خامس رودریگز را بررسی کند اما خواسته‌های رئال مادرید برای شیاطین سرخ خیلی زیاد خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала