Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس بزرگترین رهبر رئال پس از رائول

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس بزرگترین رهبر رئال مادرید از زمان رائول است که عنوان قهرمانی آنها را بر عهده دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یک قانون نانوشته در رئال مادرید وجود دارد که بازیکنان بالای 30 سال فقط قراردادهای خود را یک بار تمدید می‌کنند.

اگر سرخیو راموس عنوان قهرمانی امسال را بدست آورد به نظر می‌رسد باید این قانون برای کاپیتان کهکشانی‌ها تغییر کند.

در 34 سالگی راموس هیچ نشانی از کند شدن نشان نمی‌دهد. تعداد کمی از بازیکنان به نظر می‌رسد که از سه ماه بدون تمرین تیم در چنین شرایط خوبی برگشته باشند. محرومیت او را از بازی بعدی برابر آلاوز دور می‌کند.

او بهترین گلزن این باشگاه از زمان شروع مجدد فوتبال است و پنج گل در هفت بُرد تیمش ثبت کرده است. سه تا از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بوده که سبک انتظار او برای حرکت دروازه‌بان در حال حاضر ثابت نشده است.

راموس اکنون 22 پنالتی مستقیم را به گل بدل کرده و با آن رکورد جالبی را به ثبت رسانده است در حالی‌که او در 2012 مهمترین ضربه را از دست داد.

رئال مادرید در آن فصل و در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمان با بایرن مونیخ روبرو شد که ژوزه مورینیو مربی آن زمان مادرید بود و برای ضربه پنالتی راموس، کاکا و کریستیانو رونالدو را انتخاب کرد.

راموس در آن دیدار نتوانست گل کند زیرا ضربه او از بالای تیر دروازه به بیرون رفت.

سپس در رقابت‌های یورو نیز او پنالتی زد.

در خالکوبی‌های روی بدن راموس این عبارت نلسون ماندلا نوشته شده: "روح غیر قابل تسخیر، استاد سرنوشت خودم".

راموس در حال حاضر 71 گل لالیگایی دارد این بیشتر از هر مدافع دیگری است و با دیدن او با ضربات پنالتی با چنین کارایی فقط می‌توان تعجب کرد که اگر رونالدو تا این مدت در مادرید گلزنی کرده بود چند گل به ثمر می‌رساند.

راموس می‌گوید نگران همه این چیزها نیست. وی گفت: "آمار شخصی ثانویه است."

من فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم و در این لیگ پیروز شوم. اگر من می‌خواستم شناخت شخصی یا جوایز فردی را داشته باشم تنیس بازی می‌کردم.

او مانند کاپیتان صحبت می‌کند و برای مادرید از زمان رائول بزرگترین رهبر بوده است. مُهاجم افسانه‌ای آخرین بازی خود را در سال 2010 انجام داد در حالی‌که 33 سال سن داشت و ادامه کار برای پیش‌رفت او سخت‌تر می‌شد.

رائول تحت فشار گونزالو هیگواین، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو قرار گرفت و با ورود مورینیو بعید به نظر می‌رسد که از این سه نفر در ترکیب قرار بگیرد او به ثمت شالکه رخت سفر بست.

این باید برای راموس متفاوت باشد. رئال مادرید استخر کم عمق پشتی دارد و برای خرید و جایگزین برتر پول دریافت نمی‌کند. به نظر می‌رسد هم اکنون در آن وضعیت کمبود بازار وجود دارد.

راموس تا زمانی که بدنش اجازه دهد در مادرید چنگ خواهد زد و سرانجام این باشگاه مجبور خواهد شد برای رافائل واران یک شریک جدید بخرد. جایگزینی راموس در مقایسه با او بسیار دشوار خواهد بود.

با وجود همه اوضاع مادرید برای کسب عنوان فقط به دو بُرد و دو تساوی نیاز دارد. این عنوان لیگ پنجم او خواهد بود و او هنوز هم بعضا کاپیتان آشوب است.

اگر VAR تصمیم داشت توجه داور را به سمت او جلب كند كه روز یکشنبه روی رائول گارسیا در محوطه جریمه خطا کرد او ممکن است کار خوبش را خنثی کند اما زیدان هیچ کس دیگر هدایت این تیم را در زمین نخواهد داشت. ممکن است راموس جایزه لازم را برای بلند کردن کسب نکند که می‌تواند برای شروع فصل بعد مهار شود. او ممکن است در عوض قرارداد جدیدی به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала