Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده دی‌بروین: او هیچ جایی نمی‌رود

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده کوین دی بروین اصرار دارد که این بازیکن بلجیمی حتی اگر ممنوعیت اروپایی من‌سیتی تأیید نشود نیز خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده کوین دی بروین تأکید می‌کند که این هافبک بلجیمی در تابستان امسال منچستر سیتی را ترک نخواهد کرد و حتی اگر ممنوعیت دو ساله اروپا پابرجا بماند نیز از آنها حمایت خواهد کرد. او می‌گوید: "بسیاری از مردم این مسئله را پیدا می کنند اما او به فکر انتقال نیست."

نماینده کوین دی بروین حدس و گمان‌ها را رد کرده و بر عدم جدایی این بازیکن تأکید دارد.

روز دوشنبه من‌سیتی فاش خواهد کرد که درخواست تجدید نظر در مورد ممنوعیت دوساله از لیگ قهرمانان اروپا آیا دادگاه داوری ورزش حُکم خود را به نفع این تیم صادر می‌کند یا برعکس.

شایعاتی وجود دارد که گویا بازیکنان ستاره این تیم اگر نتوانند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند، می‌خواهند اتحاد را ترک نمایند.

دی بروین یکی از این افرادی‌ست اما نماینده وی پاتریک دی کوستر اصرار دارد که هافبک 29 ساله تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد و به جایی نمی‌رود.

او به اسپورزا گفت: "در حال حاضر او به هیچ وجه چنین فکری ندارد. او هنوز با تیمی که در رده‌های برتر دنیا، در یک باشگاه و در شهری که کوین احساس خوبی و قدردانی می‌کند، قراردادی سه ساله دارد. افراد زیادی وجود خواهند داشت که این جایگاه را پیدا کنند اما او به فکر انتقال نیست."

این نماینده اضافه کرد: "همیشه یک به بازیکن خوب در دنیای فوتبال علاقه غیر رسمی وجود دارد. خواه دی‌بروین باشد یا لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو یا آنتوان گریزمان. اگر همه مطالبی که در مقاله‌ها می‌خواندم صحیح بود به یک ساعت 48 ساعته نیاز دارم و در همان زمان در تمام دنیا باشم."

او تصریح نمود: "من می‌توانم در اینجا با وجدان خوب اعلام کنم و حتی به سر فرزندانم سوگند یاد کنم که هر آنچه را که می‌خوانم 90 درصد مزخرف است."

دی بروین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای عجیب دی بروین در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

اگرچه سیتی لیگ برتر را این فصل یک رده پایین‌تر از لیورپول به اتمام می‌رساند اما دی بروین با 11 گل و 18 پاس گل در لیگ تنها از یک رقابت عالی دیگر بهره بره است.

تیم گواردیولا قبلاً جام حذفی را بدست آورده و هنوز می تواند جام حذفی و لیگ قهرمانان را قبل از پایان فصل برنده شود.

دی کوستر گفت: "اگر همه این جوایز را برنده شوند هیچ کس از فصل منچسترسیتی شکایت نخواهد کرد."

دی بروین از زمان شروع مجدد فوتبال در ماه گذشته با سه گل و دو پاس گل در شش بازی لیگ برتر و همچنین یک گل به نیوکاسل یونایتد در جام حذفی از وضعیت خوبی برخوردار است.

این رقابت‌ها در مرحله یک نیمه نهایی برابر آرسنال در ومبلی در تاریخ 18 جولای راه اندازی خواهد شد. رقابت‌های لیگ قهرمانان آنها قرار است در تاریخ 7 آگست برابر رئال مادرید انجام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала