Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در تلاش ربودن امباپه جدید از موناکو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال چلسی قصد دارد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مالامین ایفکله ملقب به "کیلیان امباپه جدید" را از موناکو به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مالامین ایفکله مُهاجم 15 ساله باشگاه موناکو در تیرس چلسی قرار دارد و باشگاه لندنی می‌خواهد او را در تابستان از موناکو برباید.

این نوجوان با استعداد پیش از این با کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن مقایسه شده بود و آبی‌ها می‌خواهند در تابستان برای او اقدام کنند.

امباپه نیز کار خود را با موناکو آغاز کرد و به همین دلیل سبب مقایسه‌ای بین این زوج شده است.

ایفکله یک وینگر است و می تواند در دو جناح بازی کند و به عنوان بازیکن آینده‌دار و "بسیار امیدوارکننده" توصیف شده است.

به گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، چلسی می‌توانند تابستان را صبر کنند و برای پایان دادن به قرارداد این جوان در پایان فصل تلاش نمایند.

البته این بازیکن در 19 جولای 16 ساله می‌شود و چلسی در تابستان امسال تحت فشار قرار خواهد گرفت زیرا قانون خروج بریتانیا از اروپا ممکن است بعد از اول جنوری 2021 باشگاه‌های انگلستانی را از جذب بازیکنان زیر 18 سال ممانعت نماید.

شیرهای لندن پیش از این "تیمو ورنر" را از RB لایپزیگ با قیمت 53 میلیون پوند خریداری کردند. این ستاره آلمانی در تابستان به عنوان ورودی جدید به استیمفورد بریج  در کنار حکیم زییش ستاره آژاکس حضور خواهد یافت و چلسی امیدوار است آنتونیو رودیگر بتواند هم‌تیمی آلمانی خود کای هاورتز را قانع سازد تا از بایر لورکوزن به غرب لندن منتقل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала