Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژوزلو خطر جدی برای واران و میلیتائو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید امشب برابر آلاوز در حالی بازی خواهد کرد که ژوزلو مهاجم تیم حریف می‌تواند خطر جدی در این ورزشگاه باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امشب از دیپورتیوو آلاوز در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" میزبانی می‌کند و زوج رافائل واران و ادر میلییتائو در خط دفاعی حضور خواهند داشت اما این دو بازیکن با خطر جدی بنام ژوزلو روبرو هستند زیرا این مهاجم دومین گل‌زن برتر ورزشگاه دی‌استفانو است.

ژوزلو در رده‌های پایین‌تر رئال مادرید بازی کرده و بارها برای رئال کاستیا به میدان رفته است.

A post shared by Joselu Mato (@joselumato) on

حالا در لالیگا سانتاندر به همراه آلاوز این بازیکن اسپانیایی امیدوار است هنگامی که دوباره به محیط کاملا آشنا باز می‌گردد صدمه‌ای به باشگاه سابق خود وارد کند.

او که امشب در کنار لوکاس پرز بازی خواهد کرد، در زمان حضورش در لوس بلانکوس با امثالی چون آلوارو موراتا و جسه رودریگز بازی کرده است.

مهاجم فعلی آلاوز در پیراهن مشهور کهکشانی‌ها در "دی استفانو" 24 گل به ثمر رسانده است و دومین گل‌زن برتر از زمان ساخت این ورزشگاه است در حالی‌که موراتا با 27 گل زده صدرنشین است.

ژوزلو همچنین در خانه اصلی رئال مادرید یعنی سانتیاگو برنابئو پرکار بوده و در هر دو بازی خود در آنجا برای تیم اول آلاوز گل‌زنی کرده است.

او از آن زمان به دلیل بازدید 3-2 به برنابئو غافلگیر شده و در دسامبر 2016 دو بار با نتیجه 3-2 به سود دپورتیوو پیروزی کسب کرده است.

در این فصل ژوزلو 10 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز داشته  و در حالی که در برابر رئال مادرید در خانه آلاوز به میدان رفت نتوانست گل بزند اما مطمئناً امشب یکی از خطرهای جدی برای مدافعین رئال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала