Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی برای چهارمین بار مرد سال بوندس‌لیگا شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و آقای گل بوندسلیگا روز پنجشنبه عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 را با رای گیری از بازیکنان فوتبال آلمان از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه بازیکنان فوتبال آلمان همه ساله بعد از پایان رقابتها اقدام به انتخاب برترین بازیکنان فصل می کند که در پایان این فصل روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. 

روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
لواندوفسکی، ایموبیله، رونالدو و مسی؛ 10 نامزدبرتر کسب کفش طلای 2020 + عکس

مهاجم لهستانی باورایایی‌ها برای این منظور 40.2 درصد آرا را  به خود اختصاص داد. لواندوفسکی بعد از سال 2013، 2017 و 2018 برای چهارمین مرتبه به این افتخار رسید. در رده دوم نیز جیدون سانچو از بورسیادورتموند با 13.9 درصد قرارگرفت. پله سوم نیز به یوشوا کیمیش با 7.2 درصد از بایرن مونیخ تعلق گرفت. همچنین آلفونسو دیویس از بایرن به عنوان بهترین پدیده مسابقات انتخاب شد. وی بالاتر از ارلینگ هالند (بورسیادورتموند) و فلوریان ویرتس (بایرلورکوزن) قرار گرفت.

از سویی هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ با 58.2 درصد آرا عنوان بهترین مربی فصل را از آن خود کرد، آلفونسو دیویس مدافع چپ کانادایی الاصل بایرن مونیخ با 49.5 درصد آرا عنوان بهترین تازه وارد فصل فوتبال آلمان را بالاتر از هالند کسب کرد. مهاجم نروژی که در نیم فصل دوم به دورتموند ملحق شده بود با 15.5 درصد آرا در این رده بندی در رتبه  دوم قرار گرفت.

بایرن مونیخ با بردی که برابر وردربرمن بدست آورد، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا توانست جام قهرمانی را  برای هشتمین فصل پیاپی بالای سر ببرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала