Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی یوونتوس: رئال و سیتی مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر پاول ندود -مدیر ارشد یوونتوس
پاول ندود -مدیر ارشد یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی یوونتوس به این باور است که در مراحل پایانی لیگ قهرمانان همه بازی ها دشوار هستند.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019 انجام شد. بر اساس این قرعه کشی، برنده مسابقه یوونتوس-لیون باید به مصاف برنده مسابقه منچسترسیتی-رئال مادرید برود.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل احتمالی رونالدو با رئال/ بارسا مقابل بایرن
پاول ندود، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در خصوص قرعه کشی انجام شده گفت:«هم اکنون مهم‌ترین موضوع این است که در دیدار دوم مرحله یک هشتم به موفقیت دست یابیم و ما کاملا آگاه هستیم که یک بازی دشوار در انتظار یوونتوس خواهد بود. قرعه کشی بسیار هیجان انگیز بوده است، اما انتخاب حریف از مرحله یک چهارم نهایی به بعد همیشه دشوار است، زیرا در این مرحله همه تیم ها قوی هستند.»
ندود در پایان این گفتگو در مورد مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمان گفت:«رئال مادرید و منچسترسیتی، دو مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستند و بازی آن ها تعیین کننده خواهد بود. هدف یوونتوس حضور در پرتغال است. فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا و سه بازی حذفی، برای کل دنیای فوتبال خیلی جذاب است، به خصوص در برهه ای که هیچ فوتبالی برگزار نمی شود

یوونتوس در دیدار رفت در فرانسه با یک گل مغلوب لیون شد. بانوی پیر اکنون برای صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان کار آسانی ندارد. اما در صورت صعود هم بیانکونری باید با برنده دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی بازی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала