Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک پرتگالی دیگر یاد رونالدو را زنده کرد + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز
برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو فرناندز مدت زیادی نیست که به منچستر و لیگ جزیره آمده اما توانسته در 2 ماه پیاپی بازیکن برتر این لیگ جذاب اروپایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک ملی‌پوش پرتگالی نخستین بازیکن منچستر یونایتد است که پس از کریستیانو رونالدو در نوامبر/دسامبر 2006 دو بار متوالی به عنوان بازیکن ماه لیگ جزیره انتخاب می‌شود. به نظر می‌رسد پرتگالی‌ها در اولدترافورد نقش مهمی دارند و هر دهه یکی از آنها به ستاره‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
فرناندز بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شد + عکس

به باور بسیاری، برونو فرناندز بهترین بازیکن جهان پس از آغاز دوباره مسابقات فوتبال است و این ستاره پرتگالی در هفته‌های اخیر در ترکیب منچستریونایتد فوق العاده عمل کرده است. از زمان انتقال 68 میلیون پوندی او به شیاطین سرخ در فصل نقل و انتقالات زمستانی، یونایتد هرگز در لیگ برتر مغلوب شده و حالا از شانس مساعدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

بهترین‌های ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند. برونو فرناندز  باز هم عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرد. او ماه گذشته نیز به این عنوان دست یافته بود و حالا بعد از کریستیانو رونالدو تبدیل به دومین بازیکن یونایتد می شود که به صورت متوالی به این افتخار دست یافته است. رونالدو در سال 2006 دو ماه پیاپی بهترین بازیکن ماه شد و حالا این اتفاق برای برونو فرناندز رخ داده است.

نکتۀ جالب اینکه، هر دوی این بازیکنان پرتگالی بوده و هر دو نیز از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شده اند. از همین‌رو، هواداران شیاطین سرخ می‌توانند امیدوار باشند برونو فرناندز نیز مانند رونالدو سال‌های درخشانی را در اولدترافورد تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала