Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: اگر به صعود فکر کنیم، رئال مادرید حذف ما می‌کند

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی مجددا از رئال مادرید به عنوان پادشاه لیگ قهرمانان اروپا یاد می کند.

به گزارش اسپوتنیک، بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در شهر منچستر برگزار می شود و برنده این مسابقه به مصاف برنده بازی یوونتوس و لیون می رود.

Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
گواردیولا از حذف برابر رئال سخن گفت

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برایتون، پیرامون مسائل مختلفی از جمله مصدومان منچسترسیتی و تقابل با رئال مادرید صحبت می کند. سرمربی سیتیزن‌ها در مورد دیدار تیمش برابر رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:«

«بازی رفت در مادرید برگزار شد و بازی برگشت نیز در خانه ما و ورزشگاه اتحاد برگزار می شود. این یک شرایط عادی است و نمی توانیم بگوییم که برتری داریم. همیشه بازیهای حذفی به صورت رفت و برگشتی در خانه یک تیم و تیم مقابل برگزار می شده اند. مراحل بعدی؟ در ابتدا باید به رئال مادرید فکر کنیم. اگر به صعود به مرحله بعدی فکر کنیم، پادشاه مسابقات ما را حذف خواهد کرد. هیچ کس در منچسترسیتی بهتر از من رئال مادرید را نمی شناسد. می دانم که مقابلشان باید چگونه بازی کنیم.»
گواردیولا در بخش پایانی صحبت‌هایش در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اظهار داشت:«هدف نخست ما این است که موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما در دو مسابقه متحمل شکست شده ایم. با وجود اینکه در این دو بازی کیفیت خوبی داشتیم اما شما این را می دانید که فقط باید در بازی ها پیروز شد. در عین حال، در بازی های خانگی خود بسیار قدرتمند ظاهر شده ایم و بازی بسیار خوبی را ارائه داده ایم. اکنون هدف ما کسب پیروزی در بازی های حذفی مقابل آرسنال و به ویژه مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی است.»

منچسترسیتی که در بازی رفت مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود احتمالا در روز هفدهم مرداد در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد بود تا تکلیف صعود یکی از دو تیم به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مشخص شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала