Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 2 آرسنال 1؛ آقای خاص در نزدیکی سهمیه اروپا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب دربی شمال لندن (میان آرسنال - تاتنهام) در لیگ برتر انگلستان به سود شاگردان آقای خاص به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیگ، ورزشگاه تاتنهام هاتسپور میزبان دیدار جذاب و حساس تاتنهام و آرسنال در هفته 35 لیگ برتر بود که سرانجام تیم مورینیو بازی را با حساب 2-1 به برتری رسیدند.

در این بازی دو طرف نیمه پر شتاب و کاملا هجومی را به نمایش گذاشتند که طی آن در دقیقه 16 وروی اشتباه مدافعین توپ توسط گرانیت ژاکا در اختیار لاکازت قرار گرفت و او با شوت دیدنی روی پاست راست دروازه‌ لوریس را به زیبایی باز کرد.

اما در دقیقه 19 بازی اشتباه مرگبار دیوید لوییز خیلی زود گل تساوی را در پی داشت جایی که کولاشیناج برای بازیکن برزیلی به سمت دروازه خودی پاس داد اما سون هیونگ‌-مین زودتر از او به توپ رسید و با ضربه چیپ دروازه‌ مارتینز را گشود. چندلحظه بعد بازهم روی دروازه آرسنال لوکاس مورا صاحب موقعیت شد اما دخالت لوییز سبب شد تا موستفی توپ را دور کند.

در دقیقه 30 بازی بن دیویس پاس هم‌تیمی خود را از راه دور به سمت دروازه شلیک کرد که اما مارتینز به سختی آن‌را دفع کرد. در دقیقه 39 بازی یک ضربه آزاد به نفع توپچی‌ها اعلام شد که اوبامیانگ پشت آن ایستاد اما ضربه تماشایی او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان دو طرف محتاطانه کار را آغاز کردند و بارها تا باز کردن دروازه هم‌دیگر پیش رفتند ولی واکنش دروازه‌بان‌ها یا هم درخشش خط دفاعی سبب شد تا توپی از خط درازه‌ها عبور نکند.

بازی می‌رفت که مساوی به پایان‌اش نزدیک شود اما در دقیقه 81 و روی ارسال کرنر آلدرویرلد با ضربه سر گل‌زنی کرد و حساب کار 2-1 ساخت.

در ادامه تلاش دو تیم بی ثمر بود و تغییری در نتیجه نیامد و سرانجام تاتنهام 2-1 به برتری رسید تا به کسب سهمیه لیگ اروپا امیدوار بماند.

با این برتری تاتنهام 52 امتیازی شد و جایگاه آسنال را در رده هشتم جدول گرفت و توپچی‌ها که روزهای خوبی را طی نمی‌کنند به رده نهم سقوط کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала