Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درد سر جدید رونالدو بخاطر کارهای عجیب پسرش + ویدیو

© AFP 2023 / Michael Buholzer Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес
Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشر ویدیویی از پسر رونالدو توسط خواهر این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی باعث درد سرجدید برای ستاره یوونتوس شد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو در حال حاضر 10 ساله است و در تمامی قوانین دنیا کودک شمرده می‌شود.جونیور اما کارهای بزرگترها را انجام می‌دهد و انجام چنین کارهای بدیهی است که سبب ایجاد مشکلات برای  او و خانواده‌اش می‌شود.
اخیراً الما خواهر رونالدو ویدیویی از برادرزاده‌اش را منتشر کرد که در سن 10 سالگی، خودش در حال رانندگی یک جت اسکی بود، کاری که براساس قوانین پرتگال برای افرادی زیر سن ممنوع است و جریمه سنگین را در پی دارد.


خواهر رونالدو پس از ساعاتی ویدیوی منتشر شده را حذف کرد، اما این ویدیو به سرعت در شبکه‌های اجتماعی نشر شد و پای پولیس پرتگال را در این قضیه باز کرد.
براساس قوانین پرتگال در صورتی‌که پولیس این موضوع را ثابت سازد، جریمه سنگینی در انتظار رونالدو است و این بازیکن اخطاریه نیز دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала