Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: پروژه من 3 ساله است؛ اگر اینتری‌ها خوشحال نباشند، خودم می‌روم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته پس از پایان بازی مقابل تورنیو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر شب گشته در هفته سی‌و‌دوم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید آنتونتیو کونته، سرمربی اینتر پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به پرسش خبرنگارن پاسخ داد.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتر 3 – تورینو 1؛ بازگشت تیم کونته به رده‌ی دوم
کونته در بخش نخست صحبت‌هایش در مورد دیدار شب گذشۀ تیمش گفت:«صادقانه فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب شروع کردیم.  گلی که دریافت کردیم می توانست ما را دچار بحران کند ولی در ادامه موفق شدیم گل های بیشتری بزنیم. نتیجه به دست آمده مزد تلاش های ما در این بازی بود و اگر این نتیجه رقم نمی خورد، عادلانه نبود.»
شک و تردیدهای بسیاری در مورد این مربی ایتالیایی به گوش می‌رسند. برخی کارشناسان معتقدند او در اینتر ناکام و ناموفق عمل کرده است. سرمربی اینتر در پیوند به وضعیت حضور خودش در این تیم گفت:«قرارداد من سه ساله است و اگر سران باشگاه بخواهند آن‌ را تمدید می‌کنند و اگر هم از من راضی نباشند، ترسی ندارم و از رفتن دریغ نمی‌کنم. من ترسی ندارم. اگر باشگاه از من راضی نباشد، خودم اینتر را ترک خواهم کرد.»
کونته در پایان بیان داشت:«من برای یک پروژه سه ساله به اینتر آمدم تا آن‌ها را به جایگاه اصلی خود که شایسته آن هستند، برگردانم. این یک کار زمان‌بر است. من با شور و شوق زیادی به اینجا آمدم و ایمان دارم که این کار شدنی است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала