Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سائوپائولو در رادار بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا تلاش دارد تا ستاره نوجوان باشگاه سائوپائولو برزیل را با ارزش بیش از 4 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از درخشش گوستاوو مایا بازیکن جوان و آینده‌دار باشگاه فوتبال سائوپائولوی برزیل، باشگاه فوتبال بارسلونا از جنوری تا کنون شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته و می‌خواهد او را با قراردادی به ارزش 4.1 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

غول اسپانیایی پس از نمایش‌های درخشان او در جام حذفی جوانان سائو در جنوری مدتی است که این بازیکن 19 ساله را ردیابی می‌کند و طبق گزارش "گلوبو اسپورت" بر سر انتقال این وینگر توافقاتی را نیز انجام داده که پس از توافق اولیه مبلغ 900.000 پوند برای این نوجوان که باید یک بازی برای تیم بزرگسالان سائوپائولو انجام دهد در نظر گرفته شده و در نهایت با پرداخت‌های اضافی دیگر این رقم به 3 میلیون پوند خواهد رسید.

بارسلونا مالکیت 70 درصدی او را تأمین می‌کند در حالی‌که 30 درصد دیگر آن همچنان در خفظ سائوپائولو خواهد بود.

این ستاره با استعداد و آینده‌دار همچنین مورد توجه تیم‌های لیورپول و اتلتیکو مادرید نیز قراردارد زیرا سرعت واقعی و توانایی در تمام کننده‌گی و در عین حال چشم پاس دهی او همه را مجذوب کرده است.

قبل از اینکه سایر باشگاه‌ها با آنها تماس بگیرند بارسلونا پیش قدم شد و سریعاً شرایط او را فراهم کرد در حالی‌که این نوجوان پیش از انتقال به بارسلونا تا کنون هیچ بازی حرفه‌ای انجام نداده و این مهاجم 19 ساله برای جوان‌های سائوپائولو و همچنین برای بازیکنان زیر 16 و 17 سال برزیل تحت به میدان رفته است.

مایا در 14 سالگی به سائو پائولو پیوست و طی 36 بازی 30 گل به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала