Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیانیه فیفا در مورد رد فرجام خواهی رییس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان

© Sputnik / Freshfocus /  مراجعه به بانک تصاویر فدراسیون جهانی فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیانیه فیفا در مورد رد فرجام خواهی رییس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان + عکس

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی پیش دادگاه عالی ورزش، درخواست فرجام خواهی کرام‌الدین کریم رییس پیشین فدراسیون فوتبال کشور را رد کرد و حکم محرومیت دایمی او را از تمامی فعالیت‌های فوتبالی در افغانستان و جهان که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال صادر شده بود، درست خواند.

کرام الدین کریم - اسپوتنیک افغانستان
درخواست فرجام خواهی «کرام‌الدین کریم» از سوی دادگاه عالی ورزش رد شد

پس از این تصمیم دادگاه عالی ورزش، فیفا با نشر بیانیه‌ای محرومیت کریم را تایید کرد و شجاعت دختران فوتبالیست افغانستان را ستایش کرد.

در بیانیه‌ای فیفا آمده است:" فیفا از شجاعت قربانیان این قضیه که با وجود شرایط بسیار دشوار در کشورشان تصمیم گرفتند تا در مورد این فساد گسترده صحبت کنند و امکان برقراری عدالت را فراهم کردند، قدردانی می‌کند. ما باور داریم که آن‌ها می‌‌توانند الگوی خوب و تشویق کنند برای دیگر قربانیان جهت باشند تا آن‌ها هم در مورد مشکلات شان صحبت کنند و روی حمایت ما حساب کنند".

این در حالی‌ست که حدود یک سال قبل خالده پوپل مسئول فوتبال بانوان کشور به همراه پنج فوتبالیست زن تیم ملی فوتبال از کرام‌الدین کریم رییس وقت فدراسیون فوتبال بخاطر سوءاستفاده و آزار و اذیت جنسی مکرر بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان بین سال‌های 2013 تا 2018 کردند که سبب محرومیت کریم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала