Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف شیاطین سرخ با یوونتوس 5 ساله تمدید می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پائولودیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس که هدف منچستریونایتد بود، قراردادش را تا سال 2025 تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا مهاجم آرجانتینی باشگاه یوونتوس قراردادش را برای 5 سال دیگر (تا 2025) با قهرمان ایتالیا تمدید خواهد نمود.

دیبالا که تابستان گذشته در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ بود و حتی قبل از اینکه در مراحل پایانی توافق انجام گیرد مذاکراتی با روسای باشگاه انجام داد، براساس گزارش توتو اسپورت طی قرارداد جدیدش سالانه 9.1 میلیون پوند دستمزد خواهد داشت که او را به دومین بازیکن پردرآمد یووه پس از رونالدو بدل می‌کند.

او در ترکیب فعلی مائوریسیو ساری به عنوان شخصیت مهم تبدیل شده و در29 بازی برای این تیم ضمن به ثمر رساندن 11 گل توانسته در 5 بازی از ابتدا به میدان برود تا او را به عنوان یک همکار پرکار با رونالدو خطاب کنند.

فابیو پاراتیچی مدیر ارشد فوتبال یووه با اشاره به اینکه قرارداد نزدیک به امضا است گفت: "ما با مدیران بطور مداوم در حال گفتگو هستیم. او بازیکن مهمی است وقتی او آمد سرمایه گذاری مهمی انجام داد."

وی گفت: "ما همیشه به او باور داشته‌ایم و پیراهن شماره 10 را به وی بخشیده‌ایم كه دارای اهمیت نمادین است. ما اطمینان داریم که آینده یووه خواهد بود."

در همین حال اوله گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد در تابستان امسال با دنبال کردن جک گرالیش و جیدون سانچو حالا به انتخاب تنها یکی از این دو مهاجم مجبور خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала