Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا و یک رقیب سرسخت در راه جذب مهاجم اینتر

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی نیز به جمع مشتریان لائوتارو مارتینز اضافه شده و کار بارسلونا برای خرید مهاجم اینتر را سخت‌تر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی تصمیم گرفته لائوتارو مارتینس را به خدمت بگیرد تا این بازیکن جانشین سرخیو آگوئرو شود.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توقف مذاکرات بارسا برای جذب لائوتارو

بر اساس این گزارش، باشگاه منچستر سیتی از مشکلات مالی باشگاه بارسلونا آگاه است و میخواهد از این گزینه برای تصاحب لاتارو مارتینز استفاده کند. سرخیو آگوئرو که به تازگی دچار مصدومیت شد فصل بعدی در سیتی نخواهد بود و این تیم در حال جستجو برای پیدا کردن یک بازیکن جانشین خوب برای این بازیکن هستند.

مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 98.5 میلیون پوند است و بارسایی‌ها امیدوار هستند با انتقال یکی از بازیکنان‌شان به ایتالیا، مهاجم اینتر را جذب کنند. با این حال با حضور سیتی در رقابت برای جذب لائوتارو کارشان سخت‌تر خواهد شد. پیش از این رسانه های کاتالونیایی خبر داده بودند که این بازیکن تنها میخواهد به بارسلونا برود و در غیر اینصورت در باشگاه اینتر خواهد ماند.

این در حالیست که جوزپ بارتومئو رییس باشگاه تایید کرد که مذاکراات برای لائوتارو مارتینز با اینتر فعلا متوقف شده است. به‌نظر می‌رسد که مشکلات مالی این باشگاه مانع از ادامه روند مذاکرات شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала