Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هرناندز هرناندز "تهدید" دیگر در راه قهرمانی

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر سه فیر به خاطر کارت سرخ در بازی فوتبالی در آرژانتین
سه فیر به خاطر کارت سرخ در بازی فوتبالی در آرژانتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الخاندرو خوزه هرناندز هرناندز امشب دیدار حساب و مهم رئال مادرید برابر ویارئال را در دی‌استفانو میزبانی خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، الخاندرو خوزه هرناندز هرناندز داور دیدار امشب رئال مادرید برابر ویارئال خواهد بود جایی که با پیروزی در آن، رئالی‌ها جام قهرمانی لالیگا را به دست خواهند آورد.

هرناندز هرناندز در حالی‌ قضاوت این بازی را به عهده خواهد داشت که او در جریان باخت 1-0 رئال برابر لوانته در اوایل فصل غوغا به پا کرد که با نگرانی برخی هواداران رئال نیز روبرو شد، بنابراین امشب هم این حس وجود دارد که هرناندز هرناندز بار دیگر قضاوت بازی رئالی‌ها را به عهده دارد اما سرخیو راموس و هم‌تیمی‌هایش آن شب را فراموش نکرده‌اند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید - ویارئال؛ کهکشانی‌ها آماده تاج‌گذاری در اسپانیا

کاپیتان کهکشانی‌ها در آن بازی که در 22 فبروری انجام شد، وقتی که رئال خواستار دو ضربه پنالتی در اوسط بازی شد که با دخالت هرناندز رد شد.

راموس بعد از بازی گفت: "من از این داور اذیت می‌شوم. داوران قبل از این احترام بیشتری قائل بودند و کاپیتان‌ها می‌توانست با آنها صحبت کنند. استکبار چیزی است که شما دارید."

او در ادامه افزود: "من از [داور] پرسیدم که آیا او مشکل شخصی با من دارد یا خیر اگر به من بگوید تا ما بدانیم و این کار را انجام بدهیم."

پس از انتساب قبلی هرناندز هرناندز در این فصل اکثراً کهکشانی‌ها عصبانی شدند وقتی‌که او در ماه دسامبر موفق به جریمه شدن رافائل واران (پنالتی در ال کلاسیکو در نیوکمپ) نشد. در کل رکورد رئال مادرید در مسابقات 12 بُرد، سه تساوی و 7 شکست از 22 مسابقه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала