Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان رئال از انتقال امباپه در تابستان

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید از انتقال کیلیان امباپه در تابستان آینده اطمینان دارد زیرا توافق با PSG رو به ختم است و این مُهاجم خواستار حرکت "رویایی" است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مطمئن است که تابستان آینده با امضای قرارداد فعلی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن، این مهاجم را به خدمت بگیرد.

فوق ستاره فرانسوی 21 ساله تا پایان فصل 2021-22 با قهرمان لیگ 1 فرانسه قرارداد دارد اما به گفته مارکا لوس بلانکوس اطمینان دارد که امباپه توافق نامه جدید را امضاء نخواهد کرد.

این امر باعث می‌شود PSG او را به گونه رایگان در 2021 از دست بدهد.

در صورتی که غول فرانسوی تابستان آینده امباپه را به فروش نرساند وی برای انتقال رایگان در جنوری 2022 در دسترس است تا با سایر باشگاه‌های اروپایی وارد مذاکره شود.

با توجه به این‌که امباپه در حال حاضر به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می‌شود PSG از اجازه چنین اتفاقی امتناع می‌ورزد.

پاریسی‌ها امیدوار هستند که دارایی با ارزش خود را متقاعد کند تا با شرایط بهبود یافته در پارک د پرنس بماند اما امباپه مرتباً اعتراف کرده که به فکر حرکت "رویای" به سمت برنابئو می‌باشد.

امباپه در جوانی حتی با پوسترهای کریستیانو رونالدو در دوران رئال مادرید روی دیوار اتاقش بزرگ شد.

گزارش‌ها اخیراً ادعا کرده‌اند که امباپه باید یک قرارداد 600 هزار پوندی در هفته را با پی‌اس‌جی به امضاء برساند اما این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که بندی در آن قید شود که با آن و به ارزش 194 میلیون پوند در تابستان 2022 به رئال مادرید منتقل شود.

به این ترتیب امباپه دستمزد خود را دو برابر می‌ند و پی‌اس‌جی تضمین می‌کند که ستاره‌اش به صورت رایگان از دست نمی‌رود و او را برای مدت قراردادش نگه می‌دارد نه اینکه او را یک سال زودتر بفروشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала