Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قدردانی پزشکان از سوی رونالدو + عکس

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پیراهن‌های امضا شده یوونتوس را به تیم "داروهای کوبا" اعزام شده در تورین برای مبارزه با کروناویروس ارسال نمود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو جعبه پیراهن یوونتوس را که خودش امضا نموده به تیمی از پزشکان کوبا مستقر در تورین برای کمک به مبارزه با کروناویروس فرستاده است.

بسیاری از گروه‌های پزشکان از کوبا در سراسر جهان فرستاده شدند (به 35 کشور مختلف) تا در امر مقابله شیوع کرونا ویروس کمک کنند.

ایتالیا یکی از کشورهایی که به شدت در معرض خطر این بیماری همه گیر بود و تورین ضربه زیادی خورد.

حالا یوونتوس تلاش خود را کرده تا از قهرمانان کوبا تشکر کند.

رونالدو و سرمربی این تیم مائوریسیو ساری امیدوار بودند که پس از کمک به نجات جان بی‌شماری در شهر، از پزشکان قدردانی نمایند.

با این حال محدودیت‌های قرنطینه به خاطر کوید 19 امکان بازدید از آنها را ممنوع ساخته است. در عوض غول سری آ جعبه‌های پیراهن یوونتوس را که همه آنها توسط رونالدو امضا شده بود به نشانه قدردانی به پزشکان فرستاده شد.

در روزهای بحران کوید 19 که کمک‌های ستاره‌های فوتبال را شاهد بودیم رونالدو نیز از این امر مستثنی نبوده و مهاجم یوونتوس که هفته‌ای 500.000 پوند درآمد دارد به نیازمندان کمک کرده است.

رونالدو همچنین در ماه مارچ 3.8 میلیون پوند دستمزد برای کمک به یوونتوس در ماندن در زندان همراه با عامل خود خورخه مندس در ماه مارچ 1 میلیون پوند به منظور کمک به بیمارستان‌های پرتگال برای مبارزه با این ویروس اهدا کرد.

بیمارستان‌های پورتو و لیسبون دریافت کننده اهداء سخاوتمندانه او بودند (دریافت تختخواب و ونتیلاتور برای مقابله با تعداد بالای بیماران مبتلا به کوید19)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала