Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان اخراجی اتلتیکو به رئال مادرید پیوست + ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سارا اِزکوئرو دروازه‌بان اخراج شده تیم بانوان اتلتیکومادرید رسما به تیم فوتبال بانوان رئال مادرید پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، سارا اِزکوئرو دروازه‌بان تیم بانوان اتلتیکو مادرید که به دلیل خوشحالی در جشن قهرمانی رئال مادرید در سال 2016 از اتلتیکو اخراج شده بود، رسما با تیم بانوان رئال قرارداد امضا کرد.

او در حالی‌که رسما بازیکن اتلتیکومادرید بود اما با شال کهکشانی‌ها در جشن یازدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن اتلتیکومادرید در 2016 حضور یافت که این کار او سبب خشم سران راه‌راه پوشان مادرید و هواداران لوخی‌بلانکوس شد و سرانجام از باشگاه اخراج گردید.

با این حال زندگی چرخش‌های زیادی دارد و حالا "سارا" دوباره لبخند می‌زند زیرا رئال مادرید این هفته تیم بانوان خود را برای اولین‌بار در تاریخش افتتاح نمود تا رویای چند بازیکن را تحقق یابد که یکی از آنها این دروازه‌بان است.

چهار سال پس از آن واقعه سارا اِزکوئرو با رنگ دلخواه دوران زندگی‌اش به دوران حرفه‌ای خود ادامه خواهد داد. رئال مادرید ویدیویی از او در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد که در آن خوشحالی او کاملا هویداست. این دروازه‌بان در پیراهن سفید به همراه بقیه در میدانی حضور پیدا می‌کند تا تیمی را تشکیل دهد که آرزو دارد یکی از قدرت‌های فوتبال بانوان اسپانیا شود.

او داستانی بوده با پایان خوش. اِزکوئرو که دروازه‌بان اتلتیکو فمینیاس ب بود با سی‌دی تاکون بزرگ شد وقتی که مجبور شد به عنوان فوتبالیست دور از اتلتیکو به کار خود ادامه دهد. دقیقا با تاکون او سه جام متوالی لیگ دوم را دارد و دو بازی پلی آف را ارتقاء یافته است.

پس از تکمیل شدن روند آغاز فعالیت تیم بانوان رئال مادرید سارا اِزکوئرو در صفحه‌اش اعتراف کرد که توانایی پوشیدن پیراهن سفید را دارد و این "یک واقعیت است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала